اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاانداری زنجان:

موفقیت بانوان زنجانی در عرصه ورزش قابل توجه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: موفقیت بانوان زنجانی در عرصه میادین ورزشی قابل توجه است.

موفقیت بانوان زنجانی در عرصه ورزش قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی در مزار شهدای زنجان، اظهار داشت: کسب مقام نخست تکواندوی جوانان جهان توسط بانوی زنجانی نشان از موفقیت‏های بانوان در عرصه‌های جهانی است.

وی با بیان اینکه زمینه خوبی برای رشد بانوان در حوزه ورزش فراهم است، افزود: این فضا سبب رشد و بالندگی بانوان در عرصه ورزش کشور شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام ولایت فقیه رشد حقیقی در همه ابعاد برای بانوان اتفاق افتاده است.

آوازه با تجلیل از موفقیت ورزشکاران استان در عرصه‎های ورزشی یادآور شد: امید است با تکیه بر اعتقادات دینی و اسلامی موفقیت‏های ورزشی در استان استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به مشارکت بانوان در عرصه‏های مختلف اشاره کرد و گفت: آمارها نشان‌دهنده حضور جدی بانوان در همه حوزه‏ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان موفقیت ورزشی بانوی پومسه‌کار زنجان در مسابقات جوانان جهان را کاری ارزشمند عنوان کرد و افزود: موفقیت بانوان ورزشکار در عرصه‌های جهانی غرورآفرین است.

آوازه خاطرنشان کرد: قهرمانان واقعی شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول