اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

مسابقات جودوی انتخابی تیم ملی بانوان در خراسان‌رضوی خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مسابقات بانوان هیئت جودوی خراسان‌رضوی گفت: با مشخص شدن نفرات برتر مسابقات انتخابی جودوی بانوان استان، اردوی آمادگی این تیم از فردا در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار می‌شود.

مسابقات جودوی انتخابی تیم ملی بانوان در خراسان‌رضوی خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محبوبه پراکنده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودوی بانوان در خراسان‌رضوی اظهار کرد: نفرات اول و دوم 7 وزن این مسابقات از فردا تمرینات خود را در اردوی آمادگی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور زیر نظر تکتم بیدل آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: در مسابقات امروز که با حضور بانوان بزرگسال 6 تیم از شهرستان‌های خراسان‌رضوی برگزار شد، فهیمه نیک‌بین از مدرسه جودو شهید چمران با شکست نرگس آذرگشب از باشگاه صالحین به مقام قهرمانی وزن 48- کیلوگرم رسید ، مهدیه چهار باغی از نیشابور نیز در این وزن سوم شد.

پراکنده افزود: معصومه کلاه درازی از باشگاه صالحین، فاطمه شعبانی از تیم آستان قدس رضوی و محدثه شعبانی از شهرستان چناران عناوین اول تا سوم رقابت‌های جودو انتخابی بانوان خراسان‌رضوی را در وزن 52- کیلوگرم کسب کردند.

مسئول کمیته مسابقات بانوان هیئت جودو خراسان‌رضوی بیان داشت: در وزن57- نیز فاطمه ظریف از باشگاه آستان قدس رضوی به مقام قهرمانی دست یافت، فاطمه جعفری‌نژاد از تیم صالحین مشهد و ثمانه حیدرزاده از شهرستان چناران عناوین دوم و سوم رقابت‌های انتخابی تیم استان را از آن خود کردند.

وی در ادامه گفت: زهرا صادقی و زهرا محبوب جودوکاران چنارانی وزن 63- کیلوگرم با کسب مقام‌های اول و دوم این مسابقات به اردوی تیم منتخب جودو بانوان خراسان‌رضوی راه یافتند، زهرا رهنما نیز از تیم شهر جدید گلبهار به مقام سوم رسید.

پراکنده افزود: مبارزه فینال وزن 70- کیلوگرم نیز بین دو جودوکار مشهدی برگزار شد و عشرت خباز از باشگاه شهید چمران توانست عزت قربانی را از باشگاه صالحین شکست دهد و به همراه وی به اردوی آمادگی تیم منتخب استان راه یابد، زهره زرگرایان نیز از شهرستان نیشابور به مقام سوم این وزن دست یافت.

وی بیان کرد: در ادامه دینا دهنوی و طاهره حشمتی جودوکاران بزرگسال شهرستان نیشابور مقام‌های اول و دوم وزن 78- رقابت‌های انتخابی بانوان استان را به دست آوردند و ملیحه دیانتی از چناران نیز سوم شد.

مسئول کمیته مسابقات بانوان هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی عنوان کرد: در وزن 78+ کیلوگرم نیز 2 جودوکار تیم آستان قدس رضوی به دیدار فینال رسیدند، در این مبازره خدیجه شجاعی بر فائزه فخار پیروز شد و به مقام اول دست یافت، زهرا ناظر نیز از تیم منتخب شهرستان نیشابور مقام سوم این وزن را بدست آورد.

انتهای پیام/70007/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول