اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت تنیس روی‌میز قزوین:

بانوان قزوینی در رقابت‌های جهانی پینگ‌پنگ تهران شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت تنیس روی میز قزوین از حضور پنج بانوی تنیسور قزوینی در رقابت‌های اوپن جهانی تهران جام فجر خبر داد.

بانوان قزوینی در رقابت‌های جهانی پینگ‌پنگ تهران شرکت می‌کنند

فرشته نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سولماز رحمن محمدپور، زهرا نیاقی‌ها، رضوان بهرامی، معصومه سیاهپوش و محدثه سلیمانی پنج بانوی تنیسور قزوینی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: این پینگ‌پنگ بازان از سوی فدراسیون تنیس روی میز کشورمان برای شرکت در مسابقات اوپن جهانی که از سطح بالایی برخوردار است دعوت شده‌اند.

نجفی بیان کرد: محمدپور در رده بزرگسالان، نیاقی‌ها در رده سنی امید، بهرامی در رده سنی جوانان، سیاهپوش و سلیمانی هم در رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود می‌روند.

نایب‌ رئیس هیئت تنیس روی میز قزوین تصریح کرد: بازیکنان قزوینی دعوت شده به این مسابقات در بخش انفرادی و دو نفره رقابت‌های اوپن جهانی، نمایندگان تنیس روی میز کشورمان را تشکیل می‌دهند.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه تنیسورهای خارجی تیم‌های خوب کشورهای اروپایی و آسیایی در مسابقات اوپن جهانی جام فجر در بخش بانوان حضور پیدا می‌کنند، این فرصت یک امتیاز و یک موقعیت مناسب برای تنیسورهای استان است.

نجفی حضور پنج تنیسور بانوی استان در رقابت‌های اوپن جهانی جام فجر را نشانه توانمندی خوب و استعداد بالای تنیسورهای استان دانست و ادامه داد: امیدوار هستیم بانوان استان در این مسابقات بتوانند با درخشش بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران حاضر در مسابقات تنیس روی میز اوپن جهانی جام فجر از رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز بهره‌مند هستند، افزود: این بهترین موقعیت برای بانوان پینگ‌پنگ باز استان است تا ضمن اینکه شایستگی‌های خود را به رخ حریفان می‌کشند امتیاز رنکینگ خود را در این مسابقات افزایش دهند.

نایب‌ رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین با اشاره به اینکه ورزش تنیس روی میز بانوان استان در این سال‌ها توانسته به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند، متذکر شد: حضور بانوان پینگ پنگ باز استان در تیم‌های ملی کشورمان در سال جاری به خوبی این گفته را تأیید می‌کند که رشد و پیشرفت مناسبی در این رشته ورزشی برای بانوان ایجاد شده است.

نجفی در پایان اذعان داشت: رقابت‌های تنیس روی میز اوپن جهانی جام فجر از 23 تا 26 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول