اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم خبر داد

طرح استفاده از لوازم آرایشی شخصی در 78 درصد آرایشگاه‎های بانوان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در 78 درصد آرایشگاه‎های زنانه شهرستان دیلم از لوازم آرایشی شخصی استفاده می‎شود.

طرح استفاده از لوازم آرایشی شخصی در 78 درصد آرایشگاه‎های بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری صبح امروز در نشست سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی شهرستان دیلم اظهار داشت: اجرای طرح استفاده از لوازم آرایشی شخصی در آرایشگاه‎های دیلم موفقیت‎آمیز بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح استفاده از لوازم آرایشی شخصی در آرایشگاه‎ها و نظارت مستمر بازرسین بهداشتی، سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی باید نظارت بیشتری بر اجرای این طرح در آرایشگاه‏های مردانه داشته باشند تا این رقم در آرایشگاه‏های مردانه نیز ارتقاء یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم بر نظارت سرپرستان و حفظ استانداردسازی و چیدمان وسایل و تجهیزات خانه‎های بهداشت شهرستان تأکید کرد.

ناصری همچنین خواستار خودارزیابی ماهیانه پزشکان مراکز بهداشتی درمانی طبق چک لیست پزشک خانواده شد.

وی ساماندهی چیدمان وسایل و استانداردسازی مراکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع) و حضرت فاطمه (س) را از اولویت‎های کاری شبکه تا پایان سال اعلام کرد.

این مقام مسئول از مسئولین و کارشناسان ستادی خواست تا برای هر اتاقی نوع وسایل مورد نیاز و چیدمان آن را مشخص و بر اساس این طرح وسایل آن اتاق چیدمان شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تبریک روز حسابرسی به حسابداران گفت: پرسنل اداری و حسابداران نقش ویژه‎ای در ارتقای شاخص‏ها و ارائه خدمات به مردم دارد و نباید از نقش آنها غافل شویم.

در ادامه این نشست به مناسبت روز حسابرسی از اسدالله خرمی مسئول امور مالی شبکه و نماینده حسابداران شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول