اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر قاینات خبر داد

کمک 4 میلیون ریالی هلال‌احمر قاینات به بیمارستان شهدا

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر قاینات از کمک 4 میلیون ریالی این نهاد به بخش دیالیز بیمارستان شهداء این شهرستان خبر داد.

کمک 4 میلیون ریالی هلال‌احمر قاینات به بیمارستان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمزه اسعدزاده ظهر امروز در بازدید از بیمارستان شهداء قاینات خدمت‌رسانی به مردم در هر لباس را موهبت الهی دانست و اظهار کرد: باید همه مسئولان خدمت‌رسانی به منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: در میان اصول هفت‌گانه این نهضت فراگیر بشردوستانه، اصل خدمات داوطلبانه و مشارکت مردم توانمند برای کمک به گروه دیگری از مردم آسیب دیده و نیازمند به منظور تحقق اهداف این نهضت ضروری و تاثیرگذار است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قاینات به تشکیل حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در راستای سازماندهی، انسجام بیشتر و بهتر فعالیت‌ها و خدمات داوطلبانه و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تلاش می‌کند.

اسعدزاده در راستای کمک به بیماران دیالیزی بیمارستان شهداء این شهرستان به بخش دیالیزی در زمینه هزینه دارو و درمان این بیماران مبلغی بالغ بر 4 میلیون ریال کمک کرد.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی قاینات افزود: بخش دیالیز بیمارستان شهداء این شهرستان از سال 81 آغاز به کار کرده است.

محمد زرگر اظهار کرد: در حال حاضر در این بخش 300 بیمار دیالیزی وجود دارند و در دو شیفت صبح و عصر و در هر شیفت سه بیمار از خدمات این بخش بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/69005/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول