اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌ ضوی:

کمک به تحکیم خانواده پرورش صحیح نسل جدید است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: کمک کردن به تحکیم بنیان خانواده در واقع پرورش دادن صحیح نسل جدید است.

کمک به تحکیم خانواده پرورش صحیح نسل جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی‌اصغر حاجی‌نقی عصر امروز در مراسم افتتاحیه طرح جامع خانواده پایدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به این نگاه و اعتقاد به این مسئله نگاه می‌کنیم که مسائل اجتماعی روند طبیعی و عادی ندارد و مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: لذا با توجه به اینکه تمام شخصیت و هویت انسانی انسان‌ها در خانواده شکل می‌گیرد باید به تقویت بنیان خانواده نگاهی ویژه داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه طلاق در برخی از موارد لازم و واجب است ادامه داد: در طرح خانواده پایدار با رویکرد کاهش آسیب‌های طلاق برای عده‌ای که باید طلاق بگیرند و چاره دیگری ندارند اندیشیده شده است.

حاجی‌نقی ادامه داد: برای این افراد به تناسب مشکلاتی که دارند و تشخیص‌هایی که مشاوران بدهند بسته‌های خدماتی در راستای توانمندسازی آنها در نظر گرفته می‌شود تا در حدودی از تبعات طلاق در امان بمانند.

وی با اشاره به گروه دومی که از خدمات کمیته امداد در طرح خانواده پایدار برخوردار می‌شوند خاطر نشان کرد: همچنین برای افرادی که امکان ادامه زندگی دارند و تنها مشکلات اقتصادی و یا بعضا قابلیتی دارند حمایت‌هایی انجام می‌شود تا به لحاظ اقتصادی توانمندی‌های لازم را به دست بیاورند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی تاکید کرد: تمام خدمات ارائه شده به این افراد که در حال حاضر به صورت آزمایشی روی هزار زن مطلقه و هزار خانواده در حال طلاق انجام می‌شود به صورت موقت و برای مدت یک سال است.

حاجی‌نقی با بیان اینکه دنیای غرب سعی دارد به هر ترتیبی بنیان خانواده‌های جمهوری اسلامی ایران را سست کند خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی از سوی مسئولان در راستای خنثی‌سازی اثرات این تبلیغات و کاهش آثار سست شدن بنیان خانواده‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ت/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول