اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

220 میلیون ریال کمک هزینه‌ درمان به مددجویان بروجنی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن گفت: در سال‌جاری 220 میلیون ریال هزینه‌های درمان و خدمات بهداشتی از اعتبارات دولتی کمیته امداد و کمک خیرین به مددجویان این شهرستان پرداخت شد.

220 میلیون ریال کمک هزینه‌ درمان به مددجویان بروجنی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیار کیانی پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: برای 900 نفر از مددجویان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت کارت درمانی صادر شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح با سه پزشک متخصص، چهار پزشک عمومی، یک دندان پزشک، چهار داروخانه، سه آزمایشگاه، یک مرکز فیزیوتراپی، و بیمارستان و درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی به این مددجویان قرارداد منعقد شده است.

کیانی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری بیش از 220 میلیون ریال هزینه‌های درمان و خدمات بهداشتی از اعتبارات دولتی کمیته امداد و کمک خیرین به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجن با تأکید بر اینکه کمک‌هاى مردمى در فرهنگ اسلام از اهمیت بسیار بالائى برخوردار است، گفت: کمک به نیازمندان از بهترین اعمال محسوب مى‌شود و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوى و مادى در دنیا و آخرت است.

این مسئول با بیان اینکه اسلام این کمک‌ها را به اشکال مختلف توصیه کرده، گفت: هدیه، صدقه، صله رحم، اطعام، ولیمه، وقف، وصیت به ثلث، زکات واجب و مستحب از جمله زمینه‌های کمک به نیازمندان است.

وی خاطرنشان کرد: این فرهنگ پر بار اسلامى سبب شده که در جوامع اسلامى کمک‌هاى مردمى به صورت گسترده‌اى انجام گیرد، و بسیارى از نیازمندان زیرپوشش این کمک‌ها قرار ‌گیرند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول