اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی:

نگاه مجلس در راستای کمک و پشتیبانی از دولت است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی رئیس مجلس با اشاره به اینکه نگاه مجلس کمک و پشتیبانی از دولت است، گفت: نمایندگان مجلس یکپارچه گوش به فرمان رهبری هستند.

نگاه مجلس در راستای کمک و پشتیبانی از دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی افراشته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اختلاف سلیقه، محل ایراد نیست، اظهار کرد: ممکن است اختلاف سلیقه در بین اعضای یک خانواده باشد، که نمی‌توان ایرادی به آن وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه مجلس به منظور کمک و پشتیبانی از دولت است، اضافه کرد: این اقدام با پشتیبانی و هدایت‌های مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم رئیس مجلس شورای اسلامی و هم نمایندگان مجلس توجه اساسی به فرمایشات مقام معظم رهبری دارند، اضافه کرد: حتی به اندازه انگشتان دست نیز مشاهده نشده که مقام معظم رهبری مطلبی را بیان، و مجلس تبعیت نکند، چراکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکپارچه گوش به فرمان دستورات مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه به تلاش مجلس در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تلاش مجلس با همکاری دولت مقابله با هجمه‌های استکبار جهانی، و انجام برنامه‌ها برای استقرار کامل نظام اسلامی است.

* راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی با همکاری سه قوه اقدام مناسبی در مبارزه با گرانی است

افراشته در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولین اقدام مطلوب در مقابل هجمه‌های دشمنان راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی بود، افزود: این اقدام به همکاری سه قوه اتفاق افتاد.

وی گفت: از جمله برنامه‌های مجلس در مقابله با موضوع گرانی تشکیل جلساتی با حضور وزیران در مجلس به صورت غیرعلنی است، و تلاش می‌شود، با همکاری مسئولان گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شود.

* تاکید مجلس برای تقدیم به موقع بودجه است

معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تقدیم بودجه نیز اشاره‌ کرد و اظهار کرد: همواره تاکید مجلس شورای اسلامی بر تقدیم به موقع بودجه بوده و امسال هم بر این موضوع تاکید شده است.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که این هفته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نیز توصیه رئیس مجلس بر تقدیم به موقع بودجه بود، و دولت نیز در تلاش است تا امسال بودجه زودتر از سال‌های گذشته به مجلس تقدیم شود.

افراشته در پایان با اشاره به مطرح شدن اصلاح قانون انتخابات نیز افزود: این موضوع در کمیسیون مطرح شده، و تلاش مجلس، اصلاح قانون انتخابات و ارسال به شورای نگهبان برای تایید است.

انتهای پیام/73005/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول