اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند.

حوزه و دانشگاه دو بال پیشرفت جامعه محسوب می‌شوند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه همواره در روند تحولات جامعه اسلامی تاثیرگذار بوده و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه به عنوان پیشقراول برنامه‌های کشور قرار دارد، افزود: دانشگاه نیز در کنار حوزه علمیه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: حوزه و دانشگاه در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال پرنده جامعه محسوب می‌شوند، افزود: وحدت بین این دو نهاد موجب اوج این پرنده می‌شود.

حجت‌الاسلام معبودی پیشرفت و توسعه حوزه و دانشگاه را موجب توسعه کشور عنوان کرد و افزود: نتیجه اتحاد حوزه و دانشگاه به نفع جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از وحدت حوزه و دانشگاه نگران هستند، افزود: توطئه‌های مختلفی علیه وحدت حوزه و دانشگاه همواره اعمال شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بدبین کردن حوزه و دانشگاه نسبت به یکدیگر را از اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: همواره از این هدف دشمنان برای بهره‌گیری از برنامه‌های خود استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روز وحدت حوزه و دانشگاه به نام شهید مفتح نامگذاری شده است، افزود: این مجاهد نستوه موجب ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه شده است.

حجت‌الاسلام معبودی بر ضرورت هم‌افزایی و افزایش وحدت بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: وحدت بین این دو نهاد تاثیرگذار موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه ضروری است برای افزایش وحدت بین حوزه و دانشگاه اقدام شود، افزود: حضور حوزویان در دانشگاه‌ها به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت حضور دانشگاهیان در حوزه تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت دانشگاه نیز برای ارتقای حوزه استفاده شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول