اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران:

30 کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در سال تحصیلی جاری 30 نشست کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.

30 کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی با اشاره به اینکه مقوله آزاداندیشی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در مجامع علمی، حوزوی و دانشگاهی بوده است افزود: بارها گله‌مندی مقام معظم رهبری از عدم تحقق این مهم در جلسات عمومی اظهار شده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم یکی از برنامه‌های معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در سال جاری برگزاری 30 کرسی آزاداندیشی با محوریت موضوعات قرآنی است.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: اوایل شهریور ماه سال جاری طی بخشنامه‌ای موضوع برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به اطلاع مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران رسید و آنان موظف شدند حداکثر دو واحد آموزشی تابعه را با اولویت مراکز و مؤسسات آموزش عالی سطح سه، معرفی کنند. این معاونت نیز پس از بررسی مکاتبات استان‌ها موافقت خود را با انجام 30 کرسی آزاداندیشی در واحدهای آموزشی منتخب در 21 استان کشور اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع، اساتید ارائه‌دهنده، منتقد و داور 22 کرسی آزاداندیشی در مرکز تایید شده است گفت: هشت کرسی آزاداندیشی نیز در حال بررسی نهایی در معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران است.

خالقی اظهار داشت: همزمان با هفته پژوهش شش کرسی آزاداندیشی در شهرهای قروه کردستان، اراک، ساوه، شهرکرد، کرج و دامغان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه خواهران مسبوق به سابقه نیست، افزود: در این مرحله مخاطبین کرسی‌های آزاداندیشی صرفاً خواهران طلبه و کادر علمی ‌ـ آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران هستند و در آینده بر جمع مخاطبان این نشست‌ها افزوده خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: نمایندگانی از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این جلسات شرکت خواهند داشت تا ضمن نظارت بر اجرای صحیح کرسی‌های آزاداندیشی، گزارشی از اجرای آن را برای برنامه‌ریزی مناسب‌تر دوره‌های بعد، تهیه و ارائه کنند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول