اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی:

بسته‌های حمایتی بخش صنعت مشکلات این حوزه را برطرف می‌‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با اختصاص بسته‌های حمایتی بخش صنعت، مشکلات این حوزه برطرف شود.

بسته‌های حمایتی بخش صنعت مشکلات این حوزه را برطرف می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، علی سلیمانی ظهر امروز در جلسه مشترک با مدیران واحدهای صنعتی شهرستان تربت حیدریه با اشاره به نقش و اهمیت سرمایه‌گذاری در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی اظهار کرد: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی از بستر و ظرفیت لازم در سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخوردارند.

وی نقش تولید و صنعت را در رونق کشور مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با شرایط موجود که کشور در برابر تحریم‌ها قرار گرفته است، حمایت از تولید و صنایع کوچک، راهگشای خوبی برای عدم تأثیر تحریم‌هاست و تولیدکنندگان نیز با رعایت استاندارد، کاهش قیمت تمام شده، افزایش کمی و کیفی کالای تولیدی، می‌توانند در مقابله با تحریم‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: عمده مشکلاتی که از سوی صنعت‌گران در این بازدیدها مطرح شد، کمبود نقدینگی،عدم ثبات نرخ بازار ارز، نبود برنامه مدون در واردات و از همه بیشتر ارائه وثیقه برای دریافت تسهیلات بود.

وی درباره اهمیت و جایگاه این شهرک صنعتی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی توانسته با فضاسازی مناسب محیط با نشاط و کم دغدغه‌ای را برای صنایع این شهرستان ایجاد و آنها را در مسیر تلاش بیشتر و تولید بهتر ترغیب کند.

سلیمانی به مزایای استقرار در شهرک صنعتی شماره 2 تربت حیدریه اشاره و اظهار داشت: این شهرک صنعتی برای شهرستان تربت حیدریه یک امتیاز بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم به زودی بسته‌های حمایتی که برای بهبود حوزه صنعت در نظر گرفته شده سبب برطرف شدن مشکلات در این حوزه شود.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول