اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه بر اساس گفتمان امام و رهبری ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه بر اساس گفتمان رهبری و امام از ضروریات جامعه است.

حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه بر اساس گفتمان امام و رهبری ضروری است

علی بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه بر اساس گفتمان امام و رهبری موجب توسعه اتحاد این نهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اتحاد بین حوزه و دانشگاه استفاده می‌کنند، افزود: باید با هوشیاری کامل در حفظ این اتحاد کوشید.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد خواسته و ناخواسته اهداف دشمنان را در جامعه دنبال می‌کنند، افزود: عدم توجه به اتحاد حوزه و دانشگاه از خواسته‌های دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دوری برخی از افراد از اتحاد حوزه و دانشگاه موجب شده است تا برخی افراد حرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند، خاطرنشان کرد: عالمی که دانشگاه را محور توجهات خود قرار نمی‌دهد، ناخواسته با توطئه‌های دشمنان همراه می‌شود.

بیگدلی بر ضرورت توجه دانشگاهیان به حفظ اتحاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاهیان باید همواره در کنار حوزه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند.

وی بر ضرورت حفظ صمیمیت و اتحاد بین حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: باید ارتباط بین حوزه و دانشگاه هر روز محکم‌تر شده و اتحاد این دو نهاد تاثیرگذار افزایش یابد.

*جدایی حوزه و  دانشگاه از القائات دشمن است

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن اجازه نمی‌دهد اعتقادات و باورهای دینی وارد فضای دانشگاه شود، افزود: جدایی حوزه و دانشگاه از القائات دشمن در جامعه محسوب می‌شود.

وی ارتباط مستمر بین حوزه و دانشگاه را گامی موثر برای افزایش اتحاد این دو نهاد عنوان کرد و افزود: ورود حوزویان به دانشگاه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در دور کردن این دو نهاد تاثیرگذار شده است.

بیگدلی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد اعتقادات اسلامی وارد دانشگاه شود، افزود: جدایی بین حوزه و دانشگاه از سیاست‌های چندین ساله دشمنان در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را از یادگاران امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: با تدبیر بلند امام راحل این وحدت بین این دو حوزه شکل گرفته و در حال حاضر این دو نهاد در ارتباط تنگاتنگ با هم هستند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 27 آذر به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است، افزود: شهادت شهید مفتح به عنوان یکی از وعاظ برجسته حوزه بر تارک این روز می‌درخشد.

وی با بیان اینکه حضور این عالم گرانقدر در دانشگاه موجب وحدت حوزه و دانشگاه شد، افزود: دشمنان که وحدت حوزه و دانشگاه را بر نمی‌تابیدند، با به شهادت رساندن شهید مفتح، به زعم خود راه وحدت حوزه و دانشگاه را بستند.

بیگدلی دانشگاه را مرکز تحصیل علم عنوان کرد و افزود: با ورود علما و حوزویان به دانشگاه وحدت بین حوزه و دانشگاه گسترش یافت و امروز ثمرات چنین تصمیمی به خوبی در جامعه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم وحدت بین حوزه و دانشگاه از توطئه‌های استعمار است، افزود: استعمارگران همواره خواهان جدایی این دو نهاد تاثیرگذار در روند جامعه هستند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول