اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش

سایت حوزه پژوهش دانشگاه آزاد گناباد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: به مناسبت هفته پژوهش سایت حوزه معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

سایت حوزه پژوهش دانشگاه آزاد گناباد راه‌اندازی می‌شود

مهدی حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش، سایت حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در این سایت تمام اطلاعات شامل طرح‌های پژوهشی، مقالات، همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی، کتب منتشر شده توسط اعضای هیئت علمی واحد، اطلاعات جامع و مصور از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و مرکزICT، تمام فرم‌های مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای اخذ پایان‌نامه، صورت‌جلسات دفاع و تمامی بخشنامه‌های مربوط به حوزه معاونت پژوهشی در آن قابل دسترسی است.

حسن‌زاده گفت: نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای پژوهشی واحد در هفته پژوهش افتتاح می‌شود و این دستاوردها در نمایشگاه‌های استانی و کشوری که توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار خواهد شد شرکت داده می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در واحد گناباد افزود: بازدید دانش‌آموزان مدارس متوسطه شهرستان از امکانات و ظرفیت‌های موجود در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف از جمله مرکز ICT، پراتیک، آزمایشگاه‌های ماشین، کارگاه‌های برق، آزمایشگاه‌های کشاورزی و دامپزشکی، کتابخانه و مجموعه بزرگ ورزشی امام علی (ع) دانشگاه و ارسال پیام‌های مناسب در راستای گرامیداشت هفته پژوهش از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسن‌زاده تصریح کرد: در هفته پژوهش از اعضای هیئت علمی که در گروه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی، پزشکی، دامپزشکی و علوم انسانی بر اساس بخشنامه‌های سازمان مرکزی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری امتیاز برتر را کسب کرده‌اند، تقدیر به ‌عمل می‌آید.

وی افزود: همچنین از اعضای تیم رباتیک واحد که در مسابقات سراسری رباتیک سبلان عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌اند طی مراسمی تجلیل به ‌عمل می‌آید.

معاون پژوهش و فناوری واحد گناباد گفت: در این هفته کارگاه‌های آموزشی برای کارشناسان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70017/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول