اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ا‌علام کرد

پیشرفت 70 درصدی طرح‌های مهر ماندگار حوزه صنعت در زنجان

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پژوهش در حوزه صنعت و معدن وضعیت مناسبی ندارد.

پیشرفت 70 درصدی طرح‌های مهر ماندگار حوزه صنعت در زنجان

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به شعار سال‌جاری با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، در زمینه پژوهش‌ها اقدامات زیادی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی استان زنجان با سرمایه‌ خود در زمینه پژوهش و تحقیق سرمایه‌گذاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به جمع‌آوری مطالعات صورت گرفته در واحدهای صنعتی کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه صنعت و معدن توسط واحدهای صنعتی یکی از کاربردی‌ترین پژوهش‌های کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: این پژوهش‌ها با مشکلات واحدهای صنعتی مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه با جمع‌آوری و بررسی مطالعات صورت گرفته در استان، بیشتر واحدهای صنعتی از این امر منتفع می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر درصدد ارائه راهکاری برای رفع مشکلات واحدها هستیم.

*تحولات نرخ ارز مشکلاتی برای واحدهای صنعتی ایجاد کرد

معصومی با تاکید بر اینکه تغییر و تحولات نرخ ارز مشکلاتی را برای واحدهای صنعتی ایجاد کرده بود، یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته سرمایه واحدهای صنعتی مشکل‌دار از محل صندوق توسعه ملی یا از محل 3 درصد سپرده‌گذاری بانک‌ها نزد بانک مرکزی تامین می‌شود.

وی اظهار داشت: اعتبارات مورد نظر برای طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش و ثابت واحدهای صنعتی اختصاص می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه شش طرح به عنوان طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان در بخش صنعت و معدن معرفی شده است، ادامه داد: این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصدی برخوردار است.

وی اضافه کرد: ‌برخی از طرح‌های مهر ماندگار استان زنجان در حوزه صنعت و معدن نیز از پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد برخوردار هستند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول