اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز دوم لیگ برتر والیبال جوانان کشور

والیبالیست‌های جوان شهرداری ارومیه برابر جواهری گنبد پیروز شدند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در دومین روز رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان کشور برابر جواهری گنبد به برتری رسید.

والیبالیست‌های جوان شهرداری ارومیه برابر جواهری گنبد پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در دومین روز رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان کشور برابر جواهری گنبد به برتری رسید.

در دومین روز رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر جوانان والیبال ایران که به میزبانی شهر ارومیه در جریان است، سه دیدار برگزار شد که تیم‌های متین ورامین، سایپای البرز و شهرداری ارومیه برابر حریفان خود پیروز شدند.

تیم متین ورامین در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 28 بر 26 شهرداری تبریز را شکست داد و تیم سایپای البرز نیز با همین نتیجه از سد میزان خراسان گذشت.

در بازی پایانی این روز هم شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد به مصاف هم رفتند که این دیدار 3 بر صفر به نفع تیم میزبان پایان یافت. در این بازی شهرداری ارومیه در سه ست متوالی با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 18 حریف خود را شکست داد.

در روز سوم این رقابت‌ها نیز امروز سه دیدار برگزار می‌شود که از ساعت 10 صبح سایپای البرز به مصاف جواهری گنبد خواهد رفت، شهرداری تبریز و میزان خراسان از ساعت 15 مقابل هم قرار می‌گیرند و در ساعت 17 نیز شهرداری ارومیه پذیرای متین ورامین خواهد بود.

یاسین نبی‌زاده، صابر علیپور، میلاد فتاحی، آرش نعمت‌زاده، آرمین قارسی، رامین پاشایی، سینا غریب‌خانی، حمید محمدپور، امیر طاعی، علی رشیدی، امیر نوری و مهدی ساعدی‌فر بازیکنان تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه هستند و ساسان خداپرست و قهرمان بایرامی به عنوان سرمربی و مربی در این تیم حضور دارند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و در پایان سه تیم برتر هر گروه جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند.

رقابت‌های گروه اول این مسابقات نیز با حضور تیم‌های کاله مازندران، آلومینیوم المهدی هرمزگان، باریچ اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران، پیشگامان کویر یزد و پیکان تهران به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.

در نخستین روز رقابت‌های گروه اول، نوین کشاورز تهران سه بر صفر آلومینیوم المهدی را از پیش رو برداشت و کاله مازندران در یک بازی نزدیک، سه بر دو از سد پیکان تهران گذشت.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول