اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 3 پیروزی متوالی

سفیر به نیمه نهایی والیبال جوانان کشور صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

سفیر به نیمه نهایی والیبال جوانان کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، والیبالیست‌های تیم سفیر قم در والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور بعد از اینکه موفق به کسب نخستین پیروزی خود برابر تیم مدعی شفق اردکان شدند، در دو دیدار بعدی مرحله گروهی نیز موفق عمل کرده و با شکست نمایندگان رشت و زاهدان راهی نیمه نهایی شدند.

این در حالی است که دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای والیبال قهرمانی لیگ دسته اول رده سنی جوانان کشور با رقابت تیم‌های مدعی در گروه‌های مقدماتی در حال برگزاری است و طی آن تیم جوانان سفیر قم در بازی‌هایی که به میزبانی شهر انزلی در گروه دوم برگزار می‌شود به مصاف حریفان خود رفته است.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های والیبال سفیر قم، شفق اردکان، طلایی پوشان ورامین، آریا صنعت بابل کنار، شهرداری زاهدان، بیرگلد ایرانیان و گاز تهران بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در اراک برگزار کردند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

در نهایت دو تیم از این گروه به جمع تیم‌های برتر صعودکننده از گروه‌های مختلف والیبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست.

در آغاز دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات تیم‌ والیبال رده سنی جوانان سفیر قم در جدالی حساس و البته برتر در مقابل تیم هیئت والیبال جوانان شفق اردکان یزد موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

والیبالیست‌های سفیر قم در دومین دیدار برابر تیم میزبان یعنی بیرگلد ایرانیان رشت به میدان رفتند که در این دیدار کار سختی برای کسب پیروزی داشتند اما همانند بازی اول با قدرت ظاهر شده و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند و دو امتیاز از این بازی گرفتند.

تیم والیبال سفیر قم در دیدار حساس برابر تیم جوانان بیرگلد ایرانیان رشت در سه گیم از حریف خود امتیاز گرفت و اما دو گیم را نیز واگذار کرد و در نهایت در پایان دیداری سخت و دشوار با حساب سه بر دو به پیروزی رسیده و دو امتیاز به حساب اندوخته‌های خود واریز کرد.

نماینده شایسته والیبال قم در تلاش برای مسجل کردن صعود خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها در سومین بازی مرحله گروهی به مصاف تیم والیبال جوانان شهرداری زاهدان رفت و توانست این دیدار را نیز با نتیجه سه بر صفر با پیروزی پشت سر بگذارد و به عنوان صدرنشین صعود کند.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول