اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان:

شالوده اصلی تیم والیبال کرمان جوانان هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان گفت: این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و شالوده اصلی آن را بازیکنان جوانی تشکیل می‌دهند که هدف اصلی از انتخاب آنها توجه به نخبه‌پروری و رشد والیبال استان بوده است.

شالوده اصلی تیم والیبال کرمان جوانان هستند

سیامک امیرتیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار برابر تیم پیشوای ورامین اشاره کرد و اظهار داشت: تیم گواشیر کرمان در شرایط خوبی قرار دارد، شالوده و اسکلت اصلی این تیم را بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای تشکیل می‌دهند که هدف اصلی از انتخاب و بازی گرفتن از آنها توجه به نخبه‌پروری و رشد والیبال استان کرمان است.

وی افزود: این تیم تاکنون از شش دیدار گذشته یک پیروزی به دست آورده و در دیگر مسابقاتش شکست خورده است، البته میانگین سن این تیم 21 سال است و بازیکنان تیم تا این مقطع از فصل، تجارب خوبی را کسب کرده‌اند و به عبارتی ترسشان ریخته است و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات و در دور برگشت شرایط بهتری را در جدول مسابقات برای خود فراهم کنیم.

امیرتیموری تصریح کرد: جوان‌گرایی و توجه به بازیکنان جوان از مهم‌ترین اهدافی بود که طی چند سال گذشته در والیبال کرمان آن را دنبال کرده‌ام و با کمک و حمایت سرپرست هیئت والیبال استان این مهم در فصل جدید محقق شد و توانستیم تیم جوان و با انگیزه‌ای را با حداقل دستمزد ممکن روانه لیگ دسته اول کشور کنیم.

سرمربی تیم والیبال گواشیر کرمان عنوان کرد: سقف قراردادهای بازیکنان تیم را ارقام 2 تا 4 میلیون تومانی تشکیل می‌دهند و این بازیکنان بدون هیچ چشم‌داشت مالی برای تیم خود بازی می‌کنند و تنها این مسابقات را فرصت و زمانی برای نشان دادن توانمندی خود می‌بینند.

وی در زمینه اسکلت و نفرات تشکیل دهنده تیم گواشیر کرمان گفت: این تیم متشکل از 90 درصد نفرات بومی والیبال کرمان است ضمن اینکه سایر نفرات تیم را بازیکنانی شامل می‌شوند که در آن پست‌ها، نفرات مورد نظر کادر فنی در کرمان وجود نداشت.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: در تیم گواشیر 16 بازیکن بومی حضور دارند که از این تعداد چهار نوجوان، شش جوان و شش بازیکن با گروه سنی امید و سه بازیکن غیربومی در این تیم عضویت دارند.

وی تصریح کرد: این تیم تا مقطع فعلی مراحل آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته است و از این پس با توجه به شرایط مسابقات و کسب تجربه از میادین مختلف باید از بازیکنان انتظاراتی را داشته باشم، تیم بدون حاشیه و با کادری کاملا بومی فعالیت می‌کند و همه تمام توان و تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بسته‌اند.

امیرتیموری به سفرهای تیمش به منظور انجام مسابقات بیرون از خانه خود اشاره کرد و افزود: ما برای برگزاری بازی‌های بیرون از خانه باید با اتوبوس سفر کنیم و این مسئله خستگی مفرطی را به نفرات تیم تحمیل می‌کند، البته از نظر من این شکست‌ها ارتباط مستقیمی با نحوه سفرهای تیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دلایلی از جمله مسائل مالی تیم گواشیر کرمان در سفرهای خود مکان اسکانی مناسب‌تر از خوابگاه یافت نکرده است و بازیکنان ما تاکنون رنگ هتل‌های آنچنانی و مکان‌های مناسب یک تیم ورزشی را به خود ندیده است.

امیرتیموری با انتقاد از مسئولان استان کرمان ابراز داشت: به جز معاون اداره کل ورزش و جوانان و مدیرکل که تاکنون وعده‌هایی در زمینه برطرف شدن مسائل و مشکلات تیم ما داده‌اند، هیچ یک از مدیران و مسئولان استان را در کنار این تیم ندیده‌ام و آنها حتی برای تماشای مسابقات ما و خسته نباشید به بازیکنان تیم به سالن نیامده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی در دیدار برابر پیشوای ورامین می‌توانیم به دور برگشت مسابقات با نگاه بهتری بنگریم و از هر گروه چهار تیم به دور بعد مسابقات صعود می‌کند که با توجه به میزبانی گواشیر کرمان در چهار دیدار خود می‌توانیم با پیروزی، زمینه‌ساز صعود خود به دور بعد باشیم.

امیرتیموری بیان داشت: در نیم‌فصل دوم مسابقات سه بازیکن بومی به جمع نفرات فعلی اضافه می‌شوند و با توجه به کسب تجربه از سوی بازیکنان تیم و میدان دیدن بازیکنان جوان خود می‌توانیم به فکر روزهای روشن و بهتری برای این تیم باشیم.

انتهای پیام/80011/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول