اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 18 سال

تیم والیبال زمزم گرگان قهرمان لیگ دسته اول کارگران کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت زمزم گرگان گفت: بعد از 18 سال قهرمانی پایتخت‎نشینان تیم والیبال زمزم گرگان قهرمان لیگ دسته اول کارگران کشور شد.

تیم والیبال زمزم گرگان قهرمان لیگ دسته اول کارگران کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیر حجتی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مسابقات والیبال قهرمانی دسته اول کارگران کشور در استان تهران سالن شهید معتمدی برگزار شد و طی آن تیم والیبال زمزم گرگان که به نمایندگی از کارگران استان با نام زمزم گلستان در این مسابقات شرکت کرد و توانست رکوردشکنی کند و مقام قهرمانی کشور را که به مدت 18سال در اختیار استان تهران بوده به گلستان بیاورد.

حجتی خاطرنشان کرد: در این دوره از بازی‎ها 10 استان کشور حضور داشتند که زمزم گلستان مقام اول، سپهر الکتریک قزوین مقام دوم، ایران خودرو تهران مقام سوم و قالی سلیمان اصفهان مقام چهارم را کسب کردند.

برگزاری دوره آموزشی دستگاه‎های خطوط تولید در کارخانه زمزم گرگان

مدیر عامل شرکت زمزم گرگان همچنین در خصوص بالا بردن سطح علمی پرسنل این شرکت اذعان کرد: کارخانه زمزم گرگان به منظور ارتقای سطح علمی و فنی پرسنل واحدهای تولیدی اقدام به برگزاری دوره آموزشی دستگاه‎های خطوط تولید کرده است.

حجتی گفت: این دوره آموزشی برای نخستین بار با روش جدید آموزش با استفاده از کارشناسان، تکنسین‎ها و اپراتورهای ارشد به عنوان استاد دوره اثربخشی مطلوبی در پی داشته است، به همین منظور کارگروه‎های آموزشی تشکیل و اقدام به جمع‎آوری اطلاعات کلی و تخصصی دستگاه‎ها کرده و تمامی سرفصل‎های آموزشی به صورت پاورپوینت، نوشتاری، تصویری، نموداری و عملی به کارگران آموزش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل افزایش هزینه‎ها در کارخانجات، هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه‎های تولید است که عمدتاً به علت عدم آگاهی از نحوه بکارگیری دستگاه‎ها باعث پایین آمدن عمر مفید آنها خواهد شد.

مدیر عامل شرکت زمزم گرگان اذعان داشت: اگر آموزش نیروی انسانی که در خط تولید مشغول به کار هستند به طور مستمر ادامه پیدا کند ضمن افزایش عمر مفید دستگاه‎ها، باعث کاهش هزینه‎ها نیز می‎شود. 

حجتی اضافه کرد: در دوره اول آموزش کارگران کارخانه زمزم تعداد 50 نفر از پرسنل کارخانه آموزش‎های لازم را دیده‎اند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول