اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

والیبال کاله نیازمند پیروزی مقابل متین ورامین است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه در دیدار مقابل متین به پیروزی نیاز داریم گفت: پیروزی در این دیدار به ما کمک می‌کند تا از فشار روحی و روانی موجود خارج شویم.

والیبال کاله نیازمند پیروزی مقابل متین ورامین است

بهروز عطایی امروز قبل از دیدار هفته یازدهم و آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی کاله مازندران و متین ورامین پیگیری می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را مقابل متین ورامین در خانه داریم.

وی افزود: ورامین از تیم‌های پرقدرتی است که با بازی‌های خوبی که انجام داده هم‌اکنون در رتبه دوم جدول لیگ برتر جای دارد، این تیم کیفیت‌های مناسبی را در هفته‌های گذشته از خود بروز داد و حریف سنگینی برای کاله است.

عطایی تصریح کرد: با توجه به مهره‌های با تجربه و توانمندی که در دو تیم حضور دارند یقینا فشار کار بسیار بالا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دیدار مقابل متین به پیروزی نیاز داریم ابراز داشت: پیروزی در این دیدار به ما کمک می‌کند تا از فشار روحی و روانی موجود خارج شویم، تمام تلاش خود را برای شکست متین به کار گرفته تا بار دیگر مردم را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران یادآور شد: هر دو تیم آنالیز و اطلاعات مطلوبی از یکدیگر داشته و شناخت کاملی از هم دارند، از بازیکنان و کادر فنی مجربی برخوردار بوده ولی در جریان بازی هر تیمی که بتواند به درستی اطلاعات حاصل از آنالیز را در زمین به مرحله اجرا برساند و از نقاط ضعف حریف و نقاط قوت خود به درستی استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

عطایی با اعلام اینکه پیش‌بینی بازی سختی را دارم، در مورد شکست گذشته این تیم در خانه والیبال مقابل پیکان تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه مسائل داوری جزو مسائلی است که مکرر در حال تکرار است، از دست ما کار خاصی ساخته نیست، البته امیدوارم این قضیه هر چه زودتر حل شود.

وی اضافه کرد: همچنان به چیدمان داوری فدراسیون والیبال اعتراض داشته و پیشنهاداتی برای مسئولان فدراسیون دارم.

انتهای پیام/86012/ر/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول