اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین:

در لیگ برتر والیبال نشسته عدالت رعایت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم والیبال نشسته گروه بهداشتی فیروز قزوین گفت: در لیگ برتر والیبال نشسته کشور عدالت رعایت نمی‌شود.

در لیگ برتر والیبال نشسته عدالت رعایت نمی‌شود

سیروس مالمیر مدیر فنی تیم والیبال نشسته گروه بهداشتی فیروز قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به بازی تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و آمادگی بالایی برای رویارویی با تیم گچسارانی دارند.

وی افزود: متأسفانه در لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور عدالت به معنای واقعی مفهومی ندارد و نکته جالب در این است که بسیاری از اعضای فدراسیون و انجمن والیبال نشسته کشور در لیگ تیم‌داری می‌کنند.

مالمیر در ادامه اشاره داشت: در لیگ والیبال نشسته هر تیمی که توانایی مالی مناسب و مساعدی داشته باشد، می‌تواند به طور مستقیم در لیگ برتر تیم‌داری کند و این امر در حالی صورت می‌گیرد که این اتفاق از اصول جوانمردی به دور است زیرا حق دیگر تیم‌های حاضر شده در این رقابت‌ها ضایع می‌شود.

مدیر فنی تیم والیبال نشسته گروه بهداشتی فیروز قزوین اضافه کرد: طبق قانون، تیم‌های حاضر شده در لیگ برتر باید از لیگ‌های دسته دوم کار خود را آغاز کنند و بر حسب شایستگی و توانایی بالایی که دارند، بتوانند جواز حضور در لیگ‌های دسته یک و برتر را کسب کنند و این آمار در حالی است که برخی از تیم‌ها به راحتی و فقط با داشتن توانایی مالی به راحتی در سوپر لیگ حضور پیدا می‌کنند و کسی هم جلوی این اتفاقات را نمی‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه داوران والیبال در رقابت‌های لیگ برتر با توجه به اشاره مدیران انجمن ورزشی والیبال نشسته سوت می‌زنند، تأکید کرد: متأسفانه همین امر انرژی فراوانی را از تیم می‌گیرد و موجب سرخوردگی روحی ورزشکاران را فراهم می‌کند.

مدیر فنی تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر می‌توان به راحتی تیم‌های اول تا سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته کشور را اعلام کرد، افزود: با این هماهنگی که میان برخی تیم‌ها با داوران وجود دارد، کسب عنوان‌های آنان به راحتی قابل تشخیص است.

مالمیر با بیان اینکه با هزینه‌ای که برای تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین شده است، اظهار داشت: سال گذشته عنوان پنجمی این مسابقات را به دست آوردیم که در سال جاری تلاش می‌کنیم این عنوان را یک پله ارتقا دهیم.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول