اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین هفته نیم فصل اول لیگ والیبال

والیبال کاله از ورامین میزبانی می‌کند / تقابل اندیشه‌های عطایی و کارخانه

خبرگزاری فارس: در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم کاله مازندران در دیدار سخت خانگی به دیدار متین ورامین می‌رود.

والیبال کاله از ورامین میزبانی می‌کند / تقابل اندیشه‌های عطایی و کارخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

کاله تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها باید در حساس‌ترین و سخت‌ترین دیدار این هفته به مصاف متین ورامینی رود که در رده دوم جدول این مسابقات جای دارد.

این تیم مازندرانی که هفته گذشته نیز برای چهارمین بار طعم تلخ شکست را در خانه والیبال تهران با نتیجه سه بر یک از پیکان تیم خودروساز این رقابت‌ها چشید، سعی دارد با پیروزی در این دیدار تا حدودی قبل از پایان نیم فصل به شرایط نابسامان خود سامان دهد.

شکست‌های متوالی این تیم نوعی ترس را بین بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه کاله ایجاد کرده که برای خارج شدن از آن باید تمهیدات ویژه‌ای از سوی کادر فنی اندیشیده شود.

برای این دیدار سخت که میزبانی آن به سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل سپرده شده و از ساعت 17 امروز سوت می‌خورد محمدحسین شفقی ناظر و نماینده فدراسیون است، داوری که سال گذشته او را از سکوی ویژه داوری مشاهده می‌کردیم با خداحافظی از امر قضاوت به عنوان ناظر به دیدارهای مختلف والیبال کشور می‌رود.

اصغر کاظمی و علیرضا قریب داوران بین‌المللی والیبال کشورمان نیز کار سخت قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

حضور محسن عندلیب و فرهاد نظری افشار که سال‌های گذشته با پیراهن کاله بازی می‌کردند می‌تواند در سالن پیامبر اعظم (ص) جالب توجه باشد.

البته حضور مصطفی کارخانه سرمربی فعلی متین ورامین که دو فصل گذشته با پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) در آمل به نوعی زمینه‌ساز آن دیدار ناتمام شد در ذهن هواداران کاله ذهنیت بدی را ایجاد کرده و این مربی سرشناس والیبال نیز از مردم این شهرستان خاطره خوشی ندارد.

همان توپ معروفی که هنوز کارخانه معتقد است داخل زمین بوده و هواداران و کادر فنی کاله به بیرون بودن آن اعتقاد دارند به همراه حرکات زشت و زننده احسن شیرکوند لیبروی سابق پتروشیمی باعث فحاشی و نیمه‌تمام ماندن دیدار تلخ سال‌های نه چندان دور بوده که هنوز آن کدورت‌ها از دل والیبال‌دوستان آملی بیرون نرفته و این امر در تمرین شب گذشته متین و زمان ورود کارخانه به سالن پیامبر اعظم کاملا مشهود بود.

در تیم متین ورامین که امسال با حضور کارخانه به عنوان سرمربی و داوود آهنگری به عنوان مربی جذب خوبی داشته بازیکنان حرفه‌ای و نام‌آشنایی همانند فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، مصطفی شریفات، فرهاد سال‌افزون، میکائیل تاجر، ابراهیم یلمه، مجتبی میرزاجانپور، جوردی، نیکولای نیکولف و باربرا حضور دارند.

در کاله مازندران نیز با هدایت بهروز عطایی و محمد شریعتی بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همانند حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری در ترکیب جای دارند.

تا پایان هفته دهم لیگ برتر والیبال، متین ورامین پس از پیشگامان کویر صدرنشین با 22 امتیاز در جایگاه دوم جای دارد و کاله مازندران نیز با شش پیروزی، چهار شکست و کسب 18 امتیاز بعد از پیکان تهران و میزان خراسان رضوی در رده پنجم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول