اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکنان باریج اسانس توقعات را برآورده نساختند

معدنی: مسابقات مرحله پلی‌آف والیبال با حضور 8 تیم برگزار شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: بازیکنان باریج اسانس بازی خوبی ارائه نکردند و توقعات را برآورده نساختند.

معدنی: مسابقات مرحله پلی‌آف والیبال با حضور 8 تیم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین معدنی چهارشنبه شب پس از شکست تیمش مقابل تیم والیبال پیکان در هفته پایانی مرحله رفت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که گیم اول را خوب شروع کردیم اما اشتباهات فردی بازیکنان باعث شد تا گیم اول را مغلوب شوند.

وی از دیگر دلایل باخت تیمش را خستگی ناشی از بازی یکشنبه هفته جاری مقابل جواهری گنبد دانست و گفت: روز یکشنبه بعد از یک بازی سخت و فشرده مقابل نماینده گنبد، به علت لغو پرواز، مجبور به بازگشت با اتوبوس به کاشان شدیم که به طور طبیعی این امر مشکلاتی را برای تیم باریج اسانس به وجود آورد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان با اشاره به عدم استراحت کافی بازیکنان این تیم برای رویارویی با تیم بالای جدولی پیکان، از اشتباهات فردی بازیکنانش و تجربه تیم حریف به عنوان عوامل تأثیرگذار در واگذاری گیم نخست بازی توسط نماینده کاشان به حریف نامدار تهرانی خود نام برد.

 معدنی با تأکید بر رقابت فشرده تیم‌ها در لیگ و سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط باشگاه‌ها از فدراسیون خواست تا با یک برنامه‌ریزی مناسب مسابقات مرحله پلی‌آف را با هشت تیم برگزار کنند تا حق تیمی تضییع نشود.

وی همچنین در مورد پیش‌بینی‌اش در خصوص نتایج دور برگشت مسابقات ابراز داشت: انتظار می‌رود تا روند بداقبالی‌های ما در نیم فصل دوم برطرف شود و با حل مشکلات روحی و روانی بازیکنان نتایجی در شأن باریج اسانس و مردم کاشان کسب کنند.

انتهای پیام/63010/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول