اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نظری افشار در گفت‌وگو با فارس:

احتمال بازگشتم به تیم ملی والیبال کم است / می‌خواهم به زندگی برسم

خبرگزاری فارس: والیبالیست ملی‌پوش و با تجربه تیم متین ورامین گفت: احتمال بازگشتم به تیم ملی خیلی کم است، زیرا می‌خواهم تیم ملی را کنار بگذارم و بیشتر به زندگی شخصی و خانوادگی‌ام برسم.

احتمال بازگشتم به تیم ملی والیبال کم است / می‌خواهم به زندگی برسم

فرهاد نظری‌افشار امروز قبل از دیدار هفته حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی کاله مازندران و متین ورامین دنبال می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: آمل یکی از شهرهای خاطره‌انگیز زندگی ورزشی من است.

وی با اعلام اینکه خیلی خوشحالم دوباره به این شهر آمدم و با مردم آن دیدار داشتم، افزود: در این شهر بعد از مدت‌ها تجربه قهرمانی و بالای سر بردن جام قهرمانی لیگ برتر والیبال در سال گذشته برایم به ثمر امد و با مردم والیبال‌دوستی که واقعا این ورزش را می‌فهمند خاطرات فراموش نشدنی دارم.

نظری‌افشار با تاکید اینکه بازی بسیار سختی را مقابل کاله مازندران داریم، اذعان داشت: کاله یکی از تیم‌های قدرتمند کشورمان است که از بازیکنان با تجربه و کارآمد، کادر فنی و سرمربی با دانش و حرفه‌ای و تشکیلات سازمانی بسیار خوبی برخوردار است و آرزوی قلبی‌ام این است که کاله همانند سال‌های گذشته موفق و قدرتمند باشد.

والیبالیست ملی‌پوش و با تجربه تیم متین ورامین با بیان اینکه چون کاله والیبالیست‌های ملی‌پوش و باتجربه زیادی را امسال به خدمت گرفته است از آن انتظار نتیجه‌ای بهتر از این می‌رود، بیان داشت: وضعیت متین ورامین در جدول به مراتب از کاله بهتر است و در مکان بالاتری نسبت به این تیم جای دارد با توجه به اینکه این تیم در جذب بازیکن در مقایسه با کاله ضعیف‌تر عمل کرده ولی تاکنون بهتر نتیجه گرفته ولی تا اینجای کار هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد کاله مازندران ادامه داد: روزهای خوبی را با این تیم داشتم، آمل مردم با تعصب و باغیرتی دارد که مهم‌ترین سرمایه این باشگاه محسوب می‌شوند، امیدوارم هواداران کاله همچنان از تیمشان حمایت کنند تا این باشگاه برای همیشه پابرجا بماند.

نظری‌افشار در سئوال خبرنگار مبنی بر اینکه با نبود ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که هنوز به ایران برنگشته و احتمال جدایی او از تیم ملی است، به فکر اشاعه عملکرد خوبی از خود هستید تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شوید، پاسخ داد: احتمال بازگشتم به تیم ملی خیلی کم است، زیرا می‌خواهم تیم ملی را کنار بگذارم و بیشتر به زندگی شخصی و خانوادگی‌ام برسم.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول