اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه

لیگ برتر والیبال جوانان کشور در ارومیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: لیگ برتر والیبال جوانان کشور با حضور تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه و به میزبانی این شهر آغاز شد.

لیگ برتر والیبال جوانان کشور در ارومیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر والیبال جوانان کشور با حضور شش تیم و به میزبانی شهر ارومیه آغاز شد.

در این مسابقات که از 20 آذر ماه در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود شش تیم سایپای البرز، شهرداری تبریز، متین ورامین، بازرگانی جواهری گنبد، میزان خراسان و شهرداری ارومیه تا 24 آذر ماه با هم رقابت می‌کنند.

در روز اول این رقابت‌ها سه بازی برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار، تیم سایپای البرز در سه گیم پیاپی و با نتایج 29 بر 27، 25 بر 22 و 25 بر 16 شهرداری تبریز را شکست داد.

امروز نیز از ساعت 10 صبح شهرداری تبریز به مصاف متین ورامین خواهد رفت، سایپای البرز و میزان خراسان از ساعت 15 مقابل هم قرار می‌گیرند و در ساعت 17 نیز شهرداری ارومیه پذیرای بازرگانی جواهری گنبد خواهد بود.

یاسین نبی‌زاده، صابر علیپور، میلاد فتاحی، آرش نعمت‌زاده، آرمین قارسی، رامین پاشایی، سینا غریب‌خانی، حمید محمدپور، امیر طاعی، علی رشیدی، امیر نوری و مهدی ساعدی‌فر بازیکنان تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه هستند و قهرمان بایرامی و ساسان خداپرست به عنوان سرمربی و مربی در این تیم حضور دارند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و در پایان سه تیم برتر هر گروه جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند.

رقابت‌های گروه اول این مسابقات نیز با حضور تیم‌های کاله مازندران، آلومینیوم المهدی هرمزگان، باریچ اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران، پیشگامان کویر یزد و پیکان تهران به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول