اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از دیدار باریج اسانس و پیکان/

این بار اسطوره فوتبال در والیبال/علی دایی نماد اعتراض کاشانی‌ها

خبرگزاری فارس: سردادن شعار «علی دایی» و تشویق آقای گل فوتبال جهان یکی از حاشیه‌های جالب دیدار دو تیم والیبال باریج اسانس کاشان و پیکان تهران بود.

این بار اسطوره فوتبال در والیبال/علی دایی نماد اعتراض کاشانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم باریج اسانس و پیکان در قالب هفته پایانی مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه کشور در حالی با برتری قاطع تیم میهمان به پایان رسید و یک پیروزی سه بر صفر را به کارنامه شاگردان پیمان اکبری اضافه کرد که  دارای حواشی و نکات قابل توجه بسیاری بود که برخی از آنها را در زیر می‌خوانید:

*در حالی که تماشای دیدار پیکان و باریج اسانس همیشه از حساسیت‌های خاص خود برخوردار بوده است از سوی باشگاه کاشانی تماشای این بازی رایگان اعلام شده بود تا این امر موجب بسته شدن درب سالن یک ساعت زودتر از شروع مسابقه شود.

*عده‌ای از همسایگان ورزشگاه به برگزاری مسابقه و حضور تماشاگران و وسایل نقلیه اطراف ورزشگاه اعتراض کردند و حتی برخی از آنها تنها به این اعلام نارضایتی شفاهی اکتفا نکرده و اعتراض خود را به صورت عملی روی وسایل نقلیه نشان دادند!

*تماشاگران پرتعدادی که در پشت درب سالن حضور داشتند با استفاده از تلفن همراه با تماشاگران داخل سالن از نتایج تیم آگاهی می‌یافتند و با تشویق کردن تیم در پشت درب اشتیاق خود را برای حضور در سالن به نمایش می‌گذاشتند.

*در مقاطعی از بازی نیز تماشاگران حاضر در بیرون از ورزشگاه با سردادن شعارهایی اعتراض خود را به عدم پوشش تصویری و پخش مستقیم دیدارهای تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر والیبال کشور از سیمای استانی و سراسری اعلام کردند.

*هواداران باریج اسانس کاشان در اواخر گیم دوم بعد از نمایش ضعیف بازیکنان باریج اسانس دست از تشویق کردن تیم کشیدند که این امر با واکنش سریع یکی از بازیکنان بومی این تیم همراه شد.

*در اواخر گیم سوم تماشاگران با سردادن شعار "علی دایی" سالن مسابقه را ترک کردند و خواهان تغییرات اساسی در تیم شدند.

انتهای پیام/63010/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول