اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 دی صورت می‌گیرد

بازی دوستانه تیم ملی فوتبال نوجوانان با منتخب ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از مسابقه دوستانه تیم ملی فوتبال نوجوانان و منتخب ورامین در ورزشگاه تختی این شهرستان خبر داد.

بازی دوستانه تیم ملی فوتبال نوجوانان با منتخب ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره مذکور به مناسبت یوم الله 9 دی ماه و نیز گرامیداشت شهدای 10 دی 57 ورامین گفت: 10 دی ماه بازی دوستانه تیم ملی نوجوانان کشورمان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی در این روز و به یاد شهدای 10 دی 57 یک بازی دوستانه در ورزشگاه تختی با تیم فوتبال منتخب ورامین برگزار می‌کند.

حسینی تصریح کرد: این بازی راس ساعت 14 آغاز خواهد شد.

گفتنی است در 10 دی‌ماه 57 تعدادی از جوانان ورامین از جمله شهید شیرازی، میرزایی، کریمی، گلعباسی و سهم دینی به دست مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند و این روز به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ این دیار ثبت شد و هرساله به همین مناسبت از خانواده‌های شهدا تجلیل می‌شود.

9 دی 88 و در اوج فتنه، حرکت کفن پوشان ورامین به سوی بیت رهبری و تجدید بیعت با ولی فقیه نیز سبب شده است 9 و 10 دی ماه برای همیشه در تاریخ مردم این دیار ماندگار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی مدیرکل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان و اعضای ستاد 9 و 10 دی ماه و دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد ورامین در بیت امام جمعه ورامین تشکیل شد.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول