اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان

تیم فوتبال سیاه جامگان در شهر خودش یتیم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: سیاه جامگان در شهر خودش یتیم است.

تیم فوتبال سیاه جامگان در شهر خودش یتیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مهاجری ظهر امروز که تیمش با تساوی بدون گل از هفته دوازدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور مقابل تیم فوتبال پیام مخابرات فارس در خانه متوقف شد، اظهار داشت: داوری خوبی در دیدار روز پنجشنبه 16 آذر ماه شاهد نبودیم.

وی ضمن بیان برخی تصمیمات اشتباه داور و متضرر شدن تیمش در این مسابقه گفت: اعتراضات خود را به صورت مستند به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان با اشاره به مصدومیت 4 بازیکن این تیم در هفته جاری در خصوص دیدار بعدی تیمش گفت: در آخرین بازی نیم فصل اول، شنبه 25 آذر ماه سال‌ جاری میهمان تیم نفت نوین آبادان هستیم و با کسب پیروزی در این دیدار در پایان نیم فصل جایگاهمان را در صدر جدول حفظ می‌کنیم.

مهاجری در پایان گفت: تیم سیاه جامگان علی‌رغم کسب نتایج ایده‌آل در بازی‌های خود از حمایت لازم برخوردار نیست و در شهر خودش یتیم است.

تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با 27 امتیاز در صدر جدول گروه «ب» فوتبال دسته 2 باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم‌های مس سونگون ورزقان با 26 امتیاز و سپیدرود رشت با 25 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول این تیم را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/70001/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول