اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی الوند همدان:

مصاف تیم فوتبال الوند با گسترش فولاد تبریز سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: سرمربی الوند همدان با بیان اینکه در هفته آخر نیم‌فصل اول باید به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برویم، گفت: این بازی بسیار حساس یکی از سخت‌ترین دیدارهای تیم الوند است که قهرمانی نیم‌فصل را مشخص می‌کند.

مصاف تیم فوتبال الوند با گسترش فولاد تبریز سرنوشت‌ساز است

رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان درباره شرایط تیم فوتبال الوند اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم و با توجه به برد هفته گذشته برابر ابومسلم مشهد شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم بسیار بالا است.

وی ادامه داد: در این هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر نیز بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.

سرمربی تیم الوند همدان درباره هفته آخر لیگ یک و بازی با گسترش تبریز گفت: می‌دانیم در این بازی شرایط بسیار سختی خواهیم داشت و این بازی یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های ما است.

وی ابراز داشت: این بازی یک فینال تمام‌عیار است و قهرمان نیم فصل اول را مشخص می‌کند، سعی می‌کنیم با تمام قدرت و قوا به مصاف این تیم برویم و بازی خوبی را انجام دهیم.

طلایی‌منش با اشاره به مصدوم و محروم برای این بازی بیان کرد: تنها محروم ما آرمین طلایی منش است که به علت 3 اخطاره بودن ایشان را در این بازی در اختیار نداریم دو بازیکن مصدوم هم داریم که امیدوار هستیم بتوانیم آنها را برای این بازی برسانیم.

وی با اشاره به تیم گسترش فولاد تبریز نیز گفت: گسترش فولاد تا به اینجا ثابت کرده که از تیم‌های بسیار خوب این گروه است و نتیجه‌گیری و جایگاه این تیم در جدول این را ثابت می‌کند، تیمی که تا به حال باختی را در کارنامه ندارد تیم قدرتمندی است.

سرمربی الوند همدان ادامه داد: تجربه این تیم که سالیان سال سابقه حضور در لیگ را دارد نشان از قدرت این تیم دارد ما نیز برای اینکه ثابت کنیم، نتایج تیم ما اصلا اتفاقی نبوده است با تمام تلاش و قدرت و برای برد به این بازی به میدان می‌رویم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره انتظار خود از کمیته داوران بیان کرد: کمیته داوران نه تنها در این بازی بلکه در تمام بازی‌های هفته آخر نیم‌فصل لیگ دسته اول در انتخاب داوران دقت کنند تا حقی از کسی ضایع نشود، چرا که بازی کمی حساس است و تیم‌ها با تمام قوا و برای کسب نتیجه لازم به میدان می‌آیند.

طلایی‌منش اضافه کرد: بازی ما هم بسیار حساس است و قهرمان نیم‌فصل را مشخص می‌کند، این بازی بین دو تیم است که فقط یک امتیاز فاصله دارند و در جدول اول و دوم هستند، همین امر این بازی را خیلی حساس کرده است.

وی ادامه داد: در این بازی هرچه داور باتجربه‌تر باشد و بتواند بازی را کنترل کند هم برای خود داور بهتر است و هم برای دو تیم.

 سرمربی تیم الوند همدان اظهار داشت: با این شرایط حساس انتظار می رود کمیته داوران با توجه به تعطیلی لیگ برتر از یک داور بسیار خوب و باتجربه استفاده کند تا حرف و حدیثی درباره قهرمان نیم‌فصل اول نباشد و تنها شرایط فنی و تاکتیکی دو تیم نتیجه بازی را تعیین کند.

وی درباره حضور مجید جلالی مربی با سابقه ایران در بازی با ابومسلم نیز بیان داشت: مجید جلالی به دعوت خودمان به همدان آمد جلالی از مربیان باتجربه و باسواد در ایران و آسیا است و ما می‌خواستیم ایشان تیم ما را ارزیابی کند ما قبل از بازی و بعد از بازی با ایشان جلسه‌ای داشتیم و درباره شرایط فوتبال با هم صحبت کردیم.

طلایی‌منش ادامه داد: جلالی بعد از بازی با ابومسلم برابر تیم الوند گفتند که تیم الوند تیمی است که فوتبال را خوب بازی می‌کند و حیثیت فوتبال ایران را به رخ همه می‌کشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی یک مربی با سواد چنین دیدگاهی را از تیم ما دارد و ما را تیم خوب لیگ یک می‌داند و می‌گوید تا به حال چنین تیم را در لیگ ندیدم که این چنین با طراوت و با برنامه بازی کند، جای بسی امیدواری و خرسندی است.

سرمربی تیم الوند همدان اظهار داشت: وقتی تیم الوند برابر ابومسلمی که به گفته خود مسئولان این تیم، حدود 5 میلیارد و 300 میلیون بسته شده است، این چنین خوب بازی می‌کند نشان از کیفیت این تیم دارد.

وی با بیان اینکه جلالی تیم الوند را آبروی فوتبال بومی همدان دانست، گفت: این صحبت‌ها از یک مربی باتجربه در ایران برای ما افتخار است.

طلایی درباره برنامه‌های الوند برای تعطیلات نیم‌فصل نیز گفت: فعلاً ما تنها به بازی با گسترش فولاد تبریز فکر می‌کنیم و شنبه همدان را به مقصد تبریز ترک خواهیم کرد، اما در تعطیلات نیم‌فصل بعد از دادن چند روز استراحت به بازیکنان تمرینات خود را به طور فشرده و مداوم شروع می‌کنیم.

وی ابراز داشت: من فکر می‌کنم همدان بهترین نقطه برای تمرینات برای تیم ما باشد و ما باید به شرایط آب و هوایی در همدان بیشتر عادت کنیم چون در نیم‌فصل دوم باید هفت بازی خانگی را در همدان برگزار کرد.

انتهای پیام/2499/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول