اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی عنبرآباد پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال پسران مدارس مقطع ابتدایی شهرستان عنبرآباد با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی عنبرآباد پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، مهدی اقتداری کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش عنبرآباد اظهار داشت: مسابقات فوتبال پسران مقطع ابتدایی این شهرستان با قهرمانی تیم دبستان وحدت امیرآباد به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت 17 تیم طی دو هفته برگزار شد، تیم‌های دبستان شاهد و دبستان شهید مصطفی خمینی نیز به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

اقتداری بیان داشت: تیم منتخب شهرستان برای حضور در مسابقات استانی از بین تیم‌های حاضر در این دوره مسابقات انتخاب و به زودی در مسابقات استانی شرکت می‌کند.

وی از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: مسابقات آمادگی جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی شهرستان عنبرآباد با شرکت 60 دانش‌آموز ورزشکار برگزار شد.

کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش عنبرآباد خاطرنشان کرد: پس از پنج روز برگزاری این مسابقات طیبه مشایخی، نسرین بامری، فاطمه پورسنجری، افسانه تحال و فاطمه دودمانی به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب و چهار نفر اول به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

انتهای پیام/80005/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول