اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموعه ورزشی تختی قم صورت گرفت

استعدادیابی فوتبالیست‌های قمی با حضور علی دوستی

خبرگزاری فارس: فوتبالیست‌های آینده‌دار و مستعد قمی در حضور علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان استعدادیابی شدند.

استعدادیابی فوتبالیست‌های قمی با حضور علی دوستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور موفق تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که مهر ماه سال جاری به میزبانی کشورمان و در تهران برگزار شد، موجی از امیدواری را در بین مربیان استعدادیاب و پرتلاش در رده‌های سنی پایه و فوتبالیست‌های مستعد نقاط مختلف کشورمان ایجاد کرده است تا شاید آنها روزی به تیم ملی راه پیدا کنند.

از سوی دیگر حضور یک مربی علاقمند در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان یعنی علی دوستی مهر که همواره به عنوان یک مربی استعدادیاب در فوتبال ایران مطرح بوده است، موجب شد تا مربیان پرتلاش در رده‌های پایه نیز بیشتر به ارتباط با این مربی راغب شوند.

تعامل نزدیک و صمیمانه سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که زندگی خود را وقف این رشته ورزشی و خدمت به نونهالان و نوجوانان آینده‌دار فوتبال کشور کرده است، موجب شده است تا در استان قم نیز پیگیری‌های بسیار خوبی برای رشد فوتبال از رده‌های سنی پایه صورت بگیرد.

امسال برای نخستین بار مسابقات لیگ در رده سنی نونهالان در استان قم برگزار شد که انتشار خبر برگزاری این رقابت‌ها علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان را علاقمند کرد تا سری به قم زده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های استعدادیابی در فوتبال قم قرار بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی هیئت فوتبال استان قم و با تلاش کمیته جوانان و استعدادیابی این هیئت، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان که همراه با این تیم به جام جهانی فوتبال نوجوانان نیز صعود کرده است، در مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم حاضر شد و از نزدیک بازی فوتبال نوجوانان قمی را زیر نظر گرفت.

این در حالی است که استعدادیابی نوجوانان قمی به منظور معرفی به اردوی تیم ملی فوتبال، از سه هفته قبل زیر نظر کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم آغاز شده است و با حضور علی دوستی مهر و کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان به مرحله نهایی رسید.

در پایان این اردو نوجوانانی که طی هفته‌های گذشته از لحاظ فنی از سوی مربیان استعدادیاب حاضر در مجموعه ورزشی تختی شهر قم تایید شده بودند با قرار گرفتن در قالب دو تیم یک بازی دوستانه در حضور علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با یکدیگر انجام دادند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول