اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش تعداد تیم‌ها و اعلام برنامه جدید

آغاز مجدد لیگ برتر با رقابت 11 تیم / هیئت فوتبال قم تسلیم معترضان شد

خبرگزاری فارس: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با تسلیم هیئت فوتبال قم در مقابل معترضان به نحوه برگزاری لیگ قبلی، بعد از شروع در مهر ماه و تعطیلی ناگهانی برای بار دوم از سر گرفته شد.

آغاز مجدد لیگ برتر با رقابت 11 تیم / هیئت فوتبال قم تسلیم معترضان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حکایت حواشی و اتفاقات عجیب و قریب فوتبال استان قم بسیار جالب و شنیدنی است زیرا هیئت فوتبال استان قم در شهریورماه اعلام کرد رقابت‌های امسال با شرکت هشت تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا نماینده قم در لیگ آزادگان معرفی شود.

البته هیئت فوتبالی‌ها که در ماه‌های اخیر رئیس ندارند یک کار دیگر هم کردند و هشت باشگاه حاضر در لیگ برتر فوتبال استان قم را ملزم به پرداخت 2 میلیون ریال ورودی مسابقات کردند که این تصمیم به مذاق شش تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال قم خوش نیامد و آنها تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر قم کردند.

تهدید تیم‌های لیگ برتری از یک سو و مقابله به مثل هیئت فوتبال استان قم نیز از سوی دیگر سبب شد تا تیم‌های پنج بخش تابعه استان قم یعنی کهک، سلفچگان، خلجستان و قنوات جایگزین تیم‌های لیگ برتری فوتبال استان قم شوند و از جمله اتفاقات نادر در تاریخ فوتبال قم رخ بدهد.

 

اعتراض تیم‌های لیگ برتری به گرفتن ورودی 2 میلیون ریالی

این تصمیم هیئت فوتبال استان قم حسابی جنجال به پا کرد و تیم‌های معترض اقدام به پیگیری قانونی در فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم کردند تا اینکه از بالا دستور رسید که این لیگ که دو هفته از بازی‌های آن سپری شده بود تعطیل شده و لیگ جدید برگزار شود.

بدین ترتیب نزدیک به 40 روز از تعطیلی لیگ قبلی نگذشته بود که بنا بر تصمیم جدید، هیئت فوتبال استان قم سرانجام در مقابل تیم‌های معترض تسلیم شد و آنها با اضافه شدن به تیم‌هایی که از مهر ماه لیگ برتر فوتبال قم را آغاز کرده بودند، بار دیگر این بار با 11 تیم لیگ سال 1391 فوتبال قم را استارت زدند.

 

استارت مجدد لیگ برتر برای معرفی نماینده قم به لیگ آزادگان

مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان قم در هیئت فوتبال قم برگزار شده و قرار شد تیم‌های شهرداری کهک، سوهان گل محمد، پیمان سلفچگان، مبنا صنعت قم، همای نوین، شهر جعفریه، شهرداری قنوات، آبادگران ارم ساز، منتخب خلجستان، پناه آفرین و اتحاد شادقلی خان با هم به رقابت بپردازند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ فوتبال استان قم در هفته نخست این رقابت‌ها تیم‌ شهرداری قنوات به مصاف تیم مبنا صنعت رفت و تیم فوتبال سوهان گل محمد برابر تیم منتخب خلجستان به میدان رفت.

در سایر دیدارها نیز طبق برنامه، تیم فوتبال آبادگران ارم ساز مقابل تیم فوتبال پیمان سلفچگان صف‌آرایی می‌کند و فوتبالیست‌های تیم شهر جعفریه مقابل همای نوین به میدان می‌روند، ضمن اینکه تیم‌های پناه آفرین و شهرداری کهک هم آخرین بازی هفته را امروز برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول