اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر خبر داد

همکاری 1120 حامی با کمیته امداد ابهر/جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک مردمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به همکاری یک‌هزار و 122 حامی با کمیته امداد شهرستان ابهر از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام در شهرستان ابهر خبر داد.

همکاری 1120 حامی با کمیته امداد ابهر/جمع‌آوری یک میلیارد ریال کمک مردمی

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد ابهر در قالب طرح اکرام ایتام از همکاری صمیمانه حامیان با این نهاد در اجرای این طرح تقدیر کرد.

وی با معرفی طرح اکرام ایتام به عنوان یکی از فعال‌ترین طرح‌های اجرایی کمیته امداد افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌هایی است که خیرین و حامیان مشارکت فعالانه‌ای در اجرای آن دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر همچنین با اشاره به اجرای مستمر طرح اکرام ایتام یادآور شد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته اجرای این طرح و ثبت‌نام از حامیان برای مشارکت در آن محدود به ایام خاصی از سال نبوده و خیرین می‌توانند، در فصول مختلف سال با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سایت اینترنتی این نهاد اقدام به قبول کفالت ایتام کنند.

*حمایت کمیته امداد ابهر از 310 یتیم مددجوی ابهری

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 310 یتیم زیر پوشش کمیته امداد ابهر هستند، اضافه کرد: در حال حاضر کفالت از این تعداد یتیم به عهده یک‌هزار و 122 حامی است.

داودی همچنین با اشاره به اینکه در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری مبلغ یک میلیارد و 142 میلیون ریال کمک از سوی حامیان به صورت وجه نقد به حساب ایتام مددجو واریز شده است، یادآور شد: همچنین در مدت مذکور معادل 49 میلیون و 537 هزار ریال کمک‌های غیرنقدی از سوی حامیان به ایتام زیر پوشش کمیته امداد ابهر هدیه شده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر کمک‌های غیرنقدی اهدا شده از سوی حامیان در قالب پوشاک، مواد غذایی و ... بوده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول