اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد

تحقق صددرصدی اشتغال کمیته امداد در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در سال گذشته بیش از صددرصد تعهدات اشتغال کمیته امداد نکا محقق شد.

تحقق صددرصدی اشتغال کمیته امداد در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سید موسی عمادی در جلسه اشتغال کمیته امداد نکا در فرمانداری این شهرستان گفت: در سال گذشته بر اساس تعهد اعلام شده باید 700 اشتغال در نکا ایجاد شود که با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری بانک‌های عامل برای 723 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی با اشاره به اینکه خوداشتغالی و مشاغل خانگی از طرح‌هایی است که مبدأ آن کمیته امداد بوده گفت: در سال جاری کانون مشاوره شغلی در کمیته امداد راه‌اندازی شده که این کانون در کشور تاکنون وجود نداشته است.

عمادی ادامه داد: این کانون برای مشاوره‌های شغلی کسانی که در این راستا فعالیت دارند، شکل گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نکا ابراز داشت: با توجه به تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته برای بیش از 700 نفر از افراد زیر پوشش در کمیته امداد نکا در بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی اشتغال ایجاد شده که این به معنای تحقق بیش از صددرصدی از برنامه پیش‌بینی شده است.

معاون فرماندار شهرستان نکا نیز با تاکید بر ایجاد اشتغال برای افراد زیر پوشش کمیته امداد گفت: باید با ایجاد اشتغال برای این افراد در خودکفایی و کاهش بیکاری در جامعه اقدام کنیم.

نجات‌علی سلیمی عنوان کرد: دغدغه دوستان و بانکی‌ها در رابطه اشتغال مسئله معوقات است که اگر اشتغال ایجاد شود دغدغه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

وی متذکر شد: مسئولان بانکی در مورد ضمانت‌ها با دقت وارد شوند و همچنین در گرفتن ضمانت نیز بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی عمل کرده و از افراط و تفریط جلوگیری کنند.

سلیمی اذعان داشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی برای دریافت وام زیر 10 میلیون تومان تنها یک ضامن لازم است که امیدواریم بانک‌ها با رعایت این مسئله در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری کمک کار ما در شهرستان باشند.

انتهای پیام/86002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول