اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان خبر داد

رشد 70 درصدی مقالات علمی ـ پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از رشد 70 درصدی انتشار مقالات علمی ـ پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان در مجلات معتبر داخلی و خارجی خبر داد.

رشد 70 درصدی مقالات علمی ـ پژوهشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان

ابوالفضل جلیلوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، همگام با سایر واحدهای دانشگاهی با انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، زیربنایی و درآمدزایی نقش موثری در ارتقای سطح دانشگاه زنجان داشته است.

وی از اخذ مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته‌های برق - الکترونیک و مکانیک - طراحی کاربردی در بهمن ماه سال گذشته خبر داد و افزود: مجوز پذیرش دانشجو در رشته برق- قدرت از مهر ماه سال‌جاری اخذ شده است.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان با بیان اینکه مجوز پذیرش دانشجوی مقطع ارشد در رشته مکانیک - تبدیل مواد و انرژی مکانیک - ساخت و تولید در مهر ماه سال‌جاری اخذ شده است، افزود: در رشته برق ـ کنترل نیز از بهمن ماه سال‌جاری دانشجو پذیرش می‌شود.

وی از اخذ مجوز میزبانی کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در سال 92 خبر داد و گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه علم مواد از دیگر فعالیت‌های دانشکده است.

جلیلوند با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی اندازه‌گیری و تحلیل تنش‌های پسماند تصریح کرد: آزمایشگاه تحقیقاتی طراحی مدارهای مجتمع نیز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سایت کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در این دانشکده راه‌اندازی شده است، یادآور شد: بالغ بر 140 مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی از سوی اساتید این دانشکده منتشر شده است.

رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان از رشد 70 درصدی انتشار مقالات علمی ـ پژوهشی این دانشکده خبر داد و گفت: بیش از 110 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی از سوی این دانشکده با رشد 40 درصد ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل ارتقای اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی در دستور کار است، افزود: در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

جلیلوند از تاسیس چهار نمازخانه و ایجاد پنج فضای مفید بالغ بر 100 متر مربع در ساختمان‌های برق، مکانیک و عمران این دانشکده خبر داد و افزود: ایجاد فضای آموزشی مفید برای گروه نقاشی از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

وی با بیان اینکه کابل‌کشی شبکه با همکاری انفورماتیک دانشگاه و ایجاد فضای آموزشی مفید در ساختمان عمران و نقشه‌برداری انجام شده است، خاطرنشان کرد: ساماندهی پارکینگ مشرف به ساختمان اداری با نصب راه‌بند اتوماتیک از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این دانشکده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول