اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بین‌المللی اختراعات 2012 تایوان

دانشگاه آزاد تاکستان مدال نقره را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با ارائه اختراعی در مسابقات 2012 تایوان مدال نقره این دوره از رقابت‌های بین‌المللی را کسب کرد.

دانشگاه آزاد تاکستان مدال نقره را کسب کرد

محمد بهرامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی مخترعان و مبتکران 2012 در کشور تایوان اظهار داشت: آرش یوسفی از دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه آزاد تاکستان به نمایندگی از این واحد آموزشی با ارایه یک ابتکار در حوزه پزشکی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود که پس از رقابت با دیگر نفرات شرکت کننده توانست مدال نقره این دوره از مسابقات بین‌المللی کشور تایوان را در رشته پزشکی کسب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان متذکر شد: بیش از 3500 مخترع از دانشگاه‌های مختلف سرتاسر دنیا و 16 مخترع از جمهوری اسلامی به نمایندگی در این دوره حضور داشته و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به اینکه طراحی و ساخت طرح‌های ابتکاری از سوی دانشجویان باید مورد حمایت و تشویق بیشتر قرار گیرد، اذعان داشت: امروز مسئله نخبه‌پروری در دانشگاه‌ از دغدغه‌های ویژه‌ای محسوب می‌شود که لازم است برنامه‌ریزی جامعی برای حمایت از دانشجویان در این بخش صورت گیرد.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول