اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد

پذیرش 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال جاری 25 هزار دانشجو در 64 پردیس دانشگاه فرهنگیان پذیرش شده‌اند، گفت: این دانشجویان تحصیل خود را از نیم سال دوم امسال آغاز خواهند کرد.

پذیرش 25 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی در قم با اشاره به همکاری گسترده آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه اظهار داشت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در راستای سیاست‌های سند تحول در آموزش کشور از جمله اقدامات مهمی است که در چند سال اخیر صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تربیت مربی و تغییر در محتوای کتاب‌های درسی از دیگر فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌رود، چراکه در این ارتباط نیازهای جدی وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال جاری 25 هزار دانشجو در 64 پردیس دانشگاه فرهنگیان پذیرش شده‌اند، تصریح کرد: این دانشجویان تحصیل خود را از نیم سال دوم امسال آغاز خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های قرآنی از دیگر فعالیت‌های آموزش و پرورش است تا دانش‌آموزان با زندگی قرآنی مأنوس شوند، به همین دلیل تاکنون 6 هزار کلاس قرآنی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

حاجی بابایی از تدوین کتاب‌هایی ویژه کلاس‌های قرآنی خبر داد و عنوان کرد: برای تحول در نظام آموزشی کشور نیازمند همکاری حوزه‌های علمیه هستیم تا فعالیت‌های این وزارتخانه مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

انتهای پیام/78004/ذ/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول