اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین جشنواره نشریه علمی دانشجویی

کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در ششمین جشنواره نشریه علمی دانشجویی منطقه 5 کشور در واحد دانشگاه آزاد تویسرکان کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» با حضور هوشنگ قلندریان برگزار شد.

کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» در دانشگاه آزاد تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در ششمین جشنواره نشریه علمی دانشجویی منطقه 5 کشوری کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» با تدریس استاد هوشنگ قلندریان کارشناس نشریات دانشجویی و عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی کشور در واحد دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان برای مدیرمسئولان و سردبیران نشریات دانشجویی شرکت‌کننده در جشنواره برگزار شد.

مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: روز گذشته 50 نفر از فعالان نشریه علمی دانشجویی از سه استان لرستان، مرکزی و همدان در کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» شرکت کردند.

حجت‌الاسلام حجت بت‌شکن برگزاری کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» را از اهداف برنامه‌های ششمین جشنواره نشریات دانشجویی منطقه 5 کشور در تویسرکان عنوان کرد و افزود: این کارگاه در راستای‌ کیفی‌سازی و غنی کردن محتوا و ساختار گرافیکی برای دانشجویان فعال و شرکت‌کننده در جشنواره تشکیل شد.

وی اضافه کرد: دانشجویان در کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» با تدریس استاد هوشنگ قلندریان کارشناس و فعال عرصه کار نشریه دانشجویی کشور با مبانی کار خود در یک دوره یک روزه و در یک بازه زمانی 10 ساعته بهره‌مند شدند.

مدیر دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان ادامه داد: در این دوره مدیر مسئولان و سردبیران نشریات دانشجویی در مؤلفه‌هایی نظیر سبک‌ها و روش‌های خبرنویسی، مصاحبه، طراحی و صفحه‌آرایی، کار گرافیکی نشریه و مدیریت نشریه و اصول و قواعد مورد نیاز در حوزه نشریه دانشجویی آموزش دیدند.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی «روزنامه‌نگاری نوین و نشریات» در سالن کنفرانس واحد دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان برگزار شد.

بت‌شکن با اشاره به اینکه این جشنواره از 18 آذر ماه سال‌جاری آغاز به کار کرده است، گفت: در ایام جشنواره روزانه 2 کارشناس و پیشکسوت از مفاخر ادبی، فرهنگی و هنری شهرستان به منظور آشنا‌کردن شرکت‌کنندگان و فعالان نشریه علمی دانشجویی در جشنواره تویسرکان شناسی تدریس می کردند.

مدیر دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در پایان افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ششمین جشنواره نشریه علمی دانشجویی منطقه 5 کشور در دانشگاه آزاد تویسرکان برنامه تور گردشگری برای دانشجویان به منظور بازدید از مناطق تاریخی‌، فرهنگی، ادبی و دیدنی شهرستان بود.

ششمین جشنواره نشریه دانشجویی منطقه 5 کشور از 18 آذر ماه فعالیت خود را در دانشگاه آزاد تویسرکان با حضور سه استان لرستان، همدان و مرکزی آغاز و 21 آذر سال جاری خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول