اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان:

تحقق اهداف علمی دانشگاه زنجان، اولویت دانشکده علوم انسانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان گفت: تحقق اهداف علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه زنجان، از اهداف دانشکده علوم انسانی این دانشگاه است.

تحقق اهداف علمی دانشگاه زنجان، اولویت دانشکده علوم انسانی است

امیر مومنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه زنجان، دانشکده علوم انسانی با انجام فعالیت‌های ارزنده‌ای همچون انتشار نشریات، تجهیز و تکمیل منابع کتابخانه‌ای، سالانه‌سازی همایش‌ها همگام با توسعه دانشگاه گام برمی‌دارد.

وی گفت: ایجاد رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری و اخذ مجوز دو رشته جغرافیا، برنامه‌ریزی شهری و فلسفه و کلام اسلامی در مقطع دکتری از فعالیت‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان محسوب می‌شود.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان با بیان اینکه تلاش به منظور تاسیس رشته‌های مدیریت بازرگانی و تربیت بدنی و علوم ورزشی ـ فیزیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است، افزود: راه‌اندازی رشته‌های حقوق، اقتصاد و تاریخ از دیگر برنامه‌های این دانشکده محسوب می‌شود.

وی از انتشار شماره‌های جدید دو مجله علمی "تعاملات فلسفی" و "اندیشه‌های جغرافیایی" از طریق این دانشکده خبر داد و افزود: جذب هیئت علمی در رشته‌های مختلف برای بالا بردن نسبت استاد به دانشجو در حد استانداردهای لازم از دیگر فعالیت‌های این دانشکده است.

مومنی با بیان اینکه ارتقا و تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی دانشکده از فعالیت‌های این دانشکده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای اعضای هیئت علمی انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان از تجهیز و راه‌اندازی لابراتوار زبان این دانشکده خبر داد و افزود: راه‌اندازی نمازخانه برای برادران و خواهران از دیگر فعالیت‌های زیربنایی دانشکده است.

وی با اشاره به تجهیز و بهره‌برداری از سالن آمفی‌تئاتر شماره دو این دانشکده افزود: سالن مطالعه دانشجویی نیز در این دانشکده راه‌اندازی شده است.

مومنی با بیان اینکه واحد تکثیر و انتشارات دانشکده علوم انسانی این دانشگاه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: تجهیز و راه‌اندازی اتاق اساتید مدعو از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این دانشکده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز و تکمیل منابع علمی کتابخانه دانشکده و تغییر سیستم شماره‌گذاری آنها تصریح کرد: کارگاه تاریخ و تمدن اسلامی و روانشناسی این دانشکده نیز تجهیز شده است.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان از تجهیز اولیه آزمایشگاه حیوانی گروه تربیت بدنی این دانشکده خبر داد و گفت: سایت و کلاس‌های این دانشکده نیز به صورت کامل تجهیز شده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول