اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گناباد:

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد گناباد گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد گناباد گفت: فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد گناباد بیشتر از گذشته گسترش پیدا می‌کند.

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد گناباد گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، آصف زارع بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اقامه نماز جمعه گناباد اظهار داشت: در دانشگاه، باید محیطی مناسب و خوب برای دانشجویان فراهم آید تا دانشجو بتواند در کنار فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به برنامه‌های فرهنگی بپردازد و حتی در فعالیت‌های فرهنگی مشارکت داشته و در هر دو زمینه پویا و فعال باشد.

وی افزود: اگر دانشجو دو عنصر دین و علم را با یکدیگر درآمیخته و آن را سرلوحه کارهای خویش قرار دهد، در این صورت دانشجو در مسیر ارزش‌های والای انسانی و معنوی قرار می‌گیرد و متعهد به نظام و انقلاب و مفید و مؤثر برای کشور خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در پایان از برگزاری میزگردی توسط دفتر فرهنگ اسلامی واحد با موضوع دانشجو و عاشورا به منظور ارتقای تحلیل دانشجویان در چند روز آینده خبر داد.

امام جمعه گناباد نیز در ادامه گفت: ساخت مسجد دانشگاه، تشکیل محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت از کارهای خوب و مناسبی است که این واحد دانشگاهی انجام داده است و بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام محسن صادقی‌نسب در ادامه از برنامه‌ها، اقدامات و تلاش‌های این واحد دانشگاهی در زمینه امور فرهنگی در دهه اول محرم و همکاری آن با ستاد اقامه نماز جمعه و مصلای شهرستان گناباد تقدیر کرد.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول