اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

صدور پروانه‌های بهره‌برداری موجب اشتغال پایدار در منطقه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: صدور پروانه‌های بهره‌برداری در سیستان و بلوچستان باعث تولید ملی و اشتغال پایدار در شهرستان سراوان می‌شود.

صدور پروانه‌های بهره‌برداری موجب اشتغال پایدار در منطقه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست امور منابع آب سراوان که با حضور حمید قزوینی مدیرعامل آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در محل فرمانداری سراوان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به منابع آبی شهرستان و ظرفیت‌های مناسب کشاورزی و استعدادهای خاص که در شهرستان سراوان وجود دارد، باعث اشتغال‌زایی و از بین رفتن مشاغل کاذب در شهرستان می‌شود.

وی افزود: اجرایی شدن مصوبات و صدور پروانه‌های بهره‌برداری در استان با توجه به متقاضیان زیاد و تحصیلکرده‌های کشاورزی باعث تولید ملی و اشتغال پایدار در این شهرستان می‌شود.

در این جلسه از زحمات نخعی صدقی، سرپرست سابق امور منابع آب سراوان تقدیر و محمدرضا صدیقی به سمت جدید سرپرست امور منابع آب سراوان معرفی شد.

در پایان این جلسه از دشت مک سوخته جالق و گلخانه‌های فعال و چاه‌های حفر شده به منظور تولید محصولات صنعتی گلخانه‌ای که از مصوبات ستاد اجرایی کشاورزی شهرستان است، بازدید به عمل آمد که در این زمینه مشکلات و نارسایی‌های این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/75002/ذ/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول