اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

مشکلات اقتصادی با ایجاد اشتغال حل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کنونی جامعه اسلامی در بخش اقتصاد تنها با ایجاد اشتغال پایدار برطرف می‌شود.

مشکلات اقتصادی با ایجاد اشتغال حل می‌شود

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی مشکلات اقتصادی گریبان همه جامعه را گرفته است و بهترین روش برای مقابله با این گرانی‌ها تنها ایجاد اشتغال پایدار در جامعه و رفع معضل بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه باید به شعار سال‌جاری توجه بیشتری شود، افزود: باید تلاش کنیم تا در حوزه حمایت از سرمایه‌گذار داخلی گام‌های اساسی برداشته شود و در این باره همه مسئولان باید به با برنامه‌ریزی حساب‌شده و به دور از شتابزدگی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

این نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید از تغییرات لحظه‌ای در زمینه مسائل اقتصادی پرهیز کرد، خاطر نشان کرد: باید به نحوی در این حوزه فعالیت کنیم که سرمایه‌گذار برای حضور در بازار احساس امنیت کند و خطرپذیری در زمینه اقتصاد به حداقل ممکن برسد.

پاپی‌زاده با تاکید بر اینکه تحول در این بخش نیازمند تلاش شبانه‌روزی است، تاکید کرد: مسئولان به ویژه فعالان در حوزه اقتصاد باید بسیار هوشیار باشند تا بتوانند خدعه‌های جدید دشمنان را شناسایی و برای رفع مشکلات پیرامون این تحریم‌ها برنامه‌ریزی کنند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط کنونی دشمن در حال برنامه‌ریزی جدید برای تحریم‌های جدید علیه ایران است و مردم ایران نیز به این نتیجه رسیده‌اند که زمانی که آمریکا ایران را تحریم اقتصادی می‌کند به نوعی عجز و ناتوانی خود را به جهان نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: باید کوشید تا دشمن در برنامه‌های در نظر گرفته خود ناکام بماند و در این راستا تنها باید مقاومت کرد زیرا با مقاومت، ایران اسلامی به این توانمندی‌ها و جایگاه کنونی خود در جهان دست یافته است.

پاپی‌زاده افزود: مدیران به ویژه مدیران بانک‌ها باید توجه داشته باشند در اعطای تسهیلات سنگ‌ها را از پیش پای مردم  بردارند و از هرگونه مشکل تراشی در این حوزه خودداری کنند.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول