اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرابیان خبر داد

اشتغال 100 هزار نفر در صنایع دریایی کشور

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: در مجموع صنایع دریایی و فراساحل که نیاز کشور است، حدود 100 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

اشتغال 100 هزار نفر در صنایع دریایی کشور

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی اکبر محرابیان صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه کشتی‌سازی صدرا در بوشهر اظهار داشت: در استراتژی‌های توسعه کشور صنایع دریایی یکی از محورهای اصلی و مورد توجه است.

وی در ارتباط با ساخت کشتی‌های نفتکش‌ غول‌پیکر در شرکت صدرا گفت: ساخت کشتی‌های افراماکس در صدرا جز افتخارات صنعت کشور محسوب می‌شود که در مدت زمان کوتاهی ساخته شده است و تا حداکثر دو ماه آینده عملیات راه‌اندازی رسمی آن انجام و کشتی به طرف ونزوئلایی تحویل می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ارتباط با مشکلات تامین تجهیزات این کشتی‌ها در گمرک اضافه کرد: گمرک تحت قانون خاصی فعالیت می‌کند و رعایت این قوانین جز الزامات این پروژه است و عصر امروز در نشست با مسئولان گمرک بوشهر این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

محرابیان اظهار داشت: با تحویل نخستین کشتی افراماکس به کشور ونزوئلا راه برای بعدی هموار می‌شود و در چارچوب قرارداد با شرکت نفتکش ایران این روند تسریع خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با این تجربه مفید بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را از معدود کشورهای کشتی‌سازی به دنیا معرفی کنیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: در سال‌های اخیر کشور در عرصه کشتی‌سازی دریایی فراساحل پیشرفت‌های خوبی داشته و در عرصه‌های مختلف کشتی‌سازی از جمله جکت و سازه‌های شناورهای دریایی تحولات خوبی داشتیم.

محرابیان اضافه کرد: صنعت دریایی و کشتی‌سازی از صنایعی هستند که به کشور قدرت بالایی برای تحول در صنعت و ایجاد اشتغال می‌دهند.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: در مجموع در صنایع دریایی و فراساحل کشور که نیاز کشور است، حدود 100 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

علی اکبر محرابیان صبح امروز به منظور بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار استان بوشهر وارد این استان شد و به همراه استاندار و معاونان وی و جمعی از مسئولان استان بوشهر از پروژه‌های مختلف در این استان بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول