اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

روند طرح‌های اشتغالزایی در رباط کریم مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون روند ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان مطلوب است.

روند طرح‌های اشتغالزایی در رباط کریم مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور بعدازظهر امروز در جلسه اشتغالزایی این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌هایی که درباره ایجاد اشتغال و کاهش آن در رباط کریم اندیشیده شده هم‌اکنون اجرایی شده است و براساس آمار موجود بسیار جلوتر از تعهدات خود در این زمینه نیز هستیم.

وی ادامه داد: این موفقیت حاصل تلاش مسئولان و تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف بوده که توانسته‌ایم در ایجاد اشتغال نیز به برتری دست پیدا کنیم.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در شهرستان رباط کریم در سال‌جاری از مهم‌ترین تعهدات ما در زمنیه اشتغالزایی بوده است افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون بیش از 50 درصد از تعهدات ما اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان می‌تواند آنان را از بسیاری از خطرات اجتماعی دور سازد گفت: پر کردن اوقات فراغت جوانان با ایجاد اشتغال می‌تواند سلامت اجتماعی آنان را رقم بزند لذا آنان علاوه بر داشتن کار می‌توانند از موقعیت اجتماعی لازم برخوردار شده و هزینه‌های زندگی را تأمین نمایند.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: اگر بانک‌های عامل در این شهرستان مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حرکت کنند ما سریع‌تر از برنامه‌ها می‌توانیم در ایجاد اشتغال گام برداریم.

انتهای پیام/2302/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول