اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نماز از دوران دفاع مقدس یک حماسه جاودان آفرید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز از دوران دفاع مقدس یک حماسه جاودان و بی‌بدیل آفرید.

نماز از دوران دفاع مقدس یک حماسه جاودان آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در گردهمایی استانی استقبال از همایش سراسری نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نماز یک امر مقدس، مهم و مبنایی در دین اسلام است به گونه‌ای که از این فریضه مهم با عنوان عمود و ستون دین یاد شده است.

وی افزود: تلاش در راستای تبیین اهمیت و نقش نماز در هدایت و رستگاری افراد جامعه تکلیف بزرگی است که همه افراد نسبت به آن مکلف هستند و باید وظیفه خود را در این رابطه به خوبی انجام دهند.

نکونام به نقش نماز در پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک حماسه جاودان و ماندگار و نقشه راهی برای نسل‌های آینده است و عاملی که این دوران را به دوران طلایی انقلاب اسلامی تبدیل کرده، نماز است.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت تبیین ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: بسیاری از صحنه‌های مهم و الهی این دوران هنوز به خوبی تبیین شده و تاکنون تنها بخشی از معجزات این دوران تشریح شده است.

نکونام با بیان اینکه دفاع مقدس یک مجموعه برنامه تربیتی، تکاملی و راهگشا برای نسل‌های آینده است، ابراز داشت: آیندگان با بهره‌گیری از اعجاز دفاع مقدس می‌توانند مراحل کمال را با سرعت بیشتری طی کنند.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس نه تنها در دوران غیبت بلکه در دوران ظهور امام زمان(ع) یک الگوی ناب و سازنده برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نماز و ارتباط قوی رزمندگان اسلام با خداوند متعال در جبهه‌های حق علیه باطل سبب شد تا حماسه‌ها و ایثارگری‌های بزرگی خلق شود.

نکونام، برگزاری همایش تبیین نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس را راهکار مهمی در ترویج و تقویت فرهنگ اقامه نماز در جامعه برشمرد و متذکر شد: با بهره‌گیری از جاذبه‌های معنوی دفاع مقدس می‌توان در تبیین اهمیت و جایگاه نماز در جامعه گام‌های محکمی برداشت.

این مسئول در پایان اذعان داشت: این همایش یک کار ابتکاری و جدید در کشور است و امید می‎رود با همکاری و تعامل خوب و قوی کمیته‌ها بتوان همایشی شایسته و در خور ارزش‌های نظام برگزار کرد.

انتهای پیام/68004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول