اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال

تیم هندبال کاسپین در سبزوار به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر در سبزوار به میدان می‌رود.

تیم هندبال کاسپین در سبزوار به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین در آخرین دیدار خود در نیم فصل این مسابقات در یک دیدار سخت در سبزوار به مصاف تیم ثامن‌الحجج این شهر می‌رود.

این بازی که یکی از دیدارهای معوقه هفته چهارم این مسابقات است به دلیل حضور تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار در رقابت‌های جام باشگاه‌‌های آسیا امروز برگزار خواهد شد.

تیم هندبال کاسپین قزوین در حالی امروز به مصاف تیم ثامن‌الحجج سبزوار می‌رود که اوضاع خوبی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها از خود بر جای نگذاشته است.

هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین به خوبی می‌دانند که دیدار فردا در مقابل تیمی خواهد بود که از بازیکنان حرفه‌ای سود می‌برد و ماه گذشته در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به نمایندگی از کشورمان حضور داشته است.

شاگردان قاسم کاظمی در تیم کاسپین که در حال حاضر با کسب پنج امتیاز از هشت دیدار قبلی خود در مکان 9، جدول 10 تیمی این مسابقات قرار دارند در بازی امروز به نظر می‌رسد، باز هم شکستی دیگر را در کارنامه خود ثبت می‌کنند پیش‌بینی که البته حسینی سرپرست این تیم آن را قبول ندارد.

حسینی می‌گوید در بازی امروز مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار گرچه بازی فوق‌العاده سخت و دشواری داریم، اما هندبالیست‌های استان قزوین نیز با تمام توان و جنگندگی خود به میدان می‌روند تا بهترین بازی خود مقابل این تیم که برای صدرنشینی در جدول با دیگر رقیبان رقابت تنگاتنگی دارد را به نمایش بگذارند.

سرپرست تیم کاسپین قزوین اعتقاد دارد در نیم فصل نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین و بازیکنانش آن تجربه لازم را نداشتند و از مشکلات مالی شدیدی هم رنج می‌بردند، اما در نیم فصل دوم این مسابقات قطعا روند به سود تیم ما تغییر پیدا می‌کند و تلاش خواهیم کرد امتیازهای از دست رفته را به تیم برگردانیم.

اما با توجه به روندی که تیم هندبال کاسپین قزوین در نیم فصل نخست این رقابت‌ها در پیش گرفته باید امیدوار بود که برنامه‌‌های کادر فنی این تیم در نیم فصل دوم به بهترین شکل ممکن اجرایی شود در غیر این صورت بدون شک این تیم یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خواهد بود.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول