اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال فروغ کویر کرمان:

داوران هندبال در حد لیگ برتر نیستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال فروغ کویر کرمان گفت: داوران هندبال به هیچ عنوان در حد لیگ برتر نیستند.

داوران هندبال در حد لیگ برتر نیستند

محسن اخگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی تیمش در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم کاسپین قزوین اظهار داشت: داوران هندبال در این بازی به جز سوت‌های اشتباه کار خاصی انجام ندادند.

وی با بیان اینکه قضاوت داوران این دیدار در حد بسیار پائینی بود، افزود: در بیشتر صحنه‌های این بازی به ضرر ما سوت زده شد و تیم فروغ کویر کرمان از این اشتباهات ضررهای زیادی کرد.

اخگر با بیان اینکه داور زیر تحت تأثیر جو حاکم بر این بازی و کادر فنی و تماشاگران تیم کاسپین قرار گرفته بود، بیان کرد: اگر داوری سوت‌های خود را به ضرر تیم فروغ کویر کرمان به صدا در نمی‌آورد، قطعاً با اختلاف 10 گل می‌توانستیم تیم کاسپین را در قزوین شکست دهیم.

سرمربی تیم فروغ کویر کرمان تصریح کرد: از بازی شاگردانم رضایت کامل دارم زیرا آنها توانستند علی‌رغم جو ایجاد شده در زمین مسابقه و سوت‌های اشتباه داوران در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را وارد دروازه تیم کاسپین کنند و ضمن متوقف کردن این تیم، با یک امتیاز قزوین را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه در آخرین ثانیه‌های بازی می‌توانستند گل برتری را به ثمر برسانند و دو امتیاز با ارزش این بازی را از آن خود کنند، تصریح کرد: داوران این دیدار بسیار ضعیف و سطحی عمل کردند و همین امر موجب شد که با سوت خود توپ را به سود تیم کاسپین قزوین به جریان درآورند.

اخگر با اشاره به اینکه فدراسیون هندبال کشورمان باید با توجه به حساسیت این بازی‌ها از داوران با تجربه و با سابقه استفاده کند، یادآور شد: وقتی یک تیم با این همه هزینه و تمرینات سخت پا به میدان مسابقه می‌گذارد و در نهایت علی‌رغم شایستگی از سوت‌های داوری ضرر می‌بیند، جا دارد مسئولان با نگاه بهتری داوران را در بازی‌ها گلچین کنند تا حق هیچ تیم پایمال نشود.

سرمربی تیم هندبال فروغ کویر کرمان با اشاره به پنج امتیازی شدن تیمش در پایان مسابقات نیم فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور اذعان داشت: در نیم فصل دوم به مراتب بازی‌های بهتری را مقابل رقیبان به نمایش خواهیم گذاشت و امتیازهای از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول