اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار:

نتیجه منصفانه‌ای در شهرآورد هندبال خراسان رضوی رقم خورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: در شرایطی که 3 هفته از مسابقات دور بودیم و بازیکنان به لحاظ بدنی افت کرده بودند، نتیجه منصفانه‌ای در بازی شهرآورد رقم خورد.

نتیجه منصفانه‌ای در شهرآورد هندبال خراسان رضوی رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم شعبانپور پس از پیروزی تیمش در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور مقابل تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد که با نتیجه 25 بر 24 به پایان رسید اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی به میدان رفته بودند.

وی افزود: بازی خیلی خوب شروع شد و تیم حریف تا دقیقه 10 از تیم ما پیش بود که با انجام تغییرات توانستیم نیمه اول را با نتیجه 12 بر 10 به سود خود به پایان برسانیم.

شعبانپور ادامه داد: در نیمه دوم سرعت را در دستور کار خود قرار دادیم و تا اواسط این نیمه 22 بر 15 از حریف پیش بودیم که به دلیل خستگی بازیکنان اختلاف در پایان بازی کمتر شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار ضمن اشاره به منصفانه بودن نتیجه این بازی عنوان کرد: تیم هندبال مشهد هم علیرغم ضعیف بودن نیمکتش نسبت به ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بعد از این بازی دوشنبه 13 آذر ماه در هفته نهم میهمان هپکو اراک خواهیم بود و پس از آن 4 بازی عقب افتاده فشرده خواهیم داشت که با توجه به سیر نزولی شرایط بدنی بازیکنان باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

شعبانپور گفت: بلافاصله بعد از بازگشت از اراک جمعه 17 آذر ماه اولین بازی عقب افتاده از هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور را با نبود هادی طالبی و رحیم مؤمنی‌زاده دو بازیکنی که در هفته سوم مقابل نیروی زمینی محروم شدند، در کرمان به مصاف تیم ستاره فروغ این شهر خواهیم رفت.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با 8 امتیاز در رده سوم پس از تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و ثامن الحجج (ع) مشهد در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول