اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور

هندبالیست‌های کاشان، ایوانی‌ها را گلباران کردند

خبرگزاری فارس: از هفته پنجم رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم هیئت هندبال کاشان مقابل میهمان خود شهرداری و شورای شهر ایوان به پیروزی رسید.

هندبالیست‌های کاشان، ایوانی‌ها را گلباران کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار که در سالن ورزشی امیرکبیر این شهرستان به قضاوت عباس شهر آئینی و محمد حسینی از سبزوار و با حضور منوچهر حیدری به عنوان ناظر فدراسیون هندبال از تهران برگزار شد در پایان با پیروزی 44 بر 35 تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان به پایان رسید.

در این دیدار بازیکنان تیم هیئت هندبال شهرستان با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگرانش برتری محسوسی بر حریف ایلامی خود شهرداری و شورای شهر ایوان داشتند و موفق شدند نیمه نخست را با پیروزی 22 بر 15 به رختکن بروند.

کاشانی‌ها در نیمه دوم این دیدار نیز تیم برتر میدان بودند و از این برتری خود نهایت استفاده را بردند و موفق شدند 22 بار دیگر دروازه حریف ایلامی خود را باز کنند و در نهایت این دیدار را با نتیجه 44 بر 35  با پیروزی به پایان رساندند.

در این دیدار رضا کاظمی با 11 گل، اسماعیل سعیدی مقدم با شش گل، سید ابوالفضل گل‌پر و امیر میرافضل هردو با هفت گل و هادی رضازاده با چهار گل بیشترین گل‌های تیم هیئت هندبال کاشان را به ثمر رسانیدند. 

تیم هیئت هندبال کاشان از چهار بازی گذشته با یک مساوی، یک پیروزی و دو شکست و کسب سه امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشت اما با پیروزی مقابل شهرداری و شورای شهر ایوان در پایان نیم فصل با کسب پنج امتیاز بعد از تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران در رده سوم جدول قرار گرفت.

تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان در حالی هفته آینده در اولین بازی دور برگشت این رقابت‌ها در کاشان میزبان تیم میعاد مهدی مشهد است که دیدار رفت دو تیم در مشهد با مساوی به پایان رسیده بود.

در تیم هیئت هندبال کاشان بازیکنانی چون پوریا نمکی، امیر همایون معمار کرمانی، امیرحسین میرافضل، رضا کاظمی کاپیتان تیم ملی جوانان، ابوالفضل گل‌پر، ایمان فلاح منتخب تیم ملی نوجوانان، علی منوچهری، محمد ولی‌زاده، علی عکسی‌زاده و امید کردمنجیری حضور داشتند که با هدایت مهدی دوست به مصاف حریف خود رفتند.

بازیکنان تیم شهرداری و شورای شهر ایوان را نیز در این دیدار اکبر محمدی، محسن شاهی، یونس وحیدتبار، جواد همتی، پیمان محمودی، فرشاد نجفیان، امیر شهبازی، سهراب احمدی، جواد یوسفی، علی رازی، حمیدرضا باشی، محمد دانش و حامد یوسفی تشکیل می‌دادند.

مسابقات هندبال لیگ دسته یک کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که تیم هیئت هندبال کاشان با تیم‌های شهرداری ایوان، میعاد مهدی مشهد، برازجان، گچساران و ذوب آهن هم‌گروه است و در گروه دیگر این رقابت‌ها نیز تیم‌های آمل، کرمانشاه، قم، تفت یزد، فلاورجان و کازرون حضور دارند.

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول