اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف صبای قم و پارس مس فلاورجان صورت می‌گیرد

جدال برای قهرمانی نیم فصل لیگ هندبال در قم

خبرگزاری فارس: جدال برای قهرمانی در نیم فصل مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور عصر جمعه در قم برگزار می‌شود.

جدال برای قهرمانی نیم فصل لیگ هندبال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی از فردا برگزار می‌شود که امسال 12 تیم در پی کسب جواز صعود به بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور هستند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، امسال دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که در پایان بازی‌های رفت و برگشت در مدت 10 هفته، دو تیم از هر گروه راهی مرحله نهایی خواهند شد تا از بین آنها دو تیم به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در فصل آینده این رقابت‌ها راه یابد.

در گروه نخست این مسابقات جایی که صبای قم در کنار تیم‌های هیئت هندبال یزد، ثامن الحجج آمل، هیئت کرمانشاه، پارس مس فلاورجان و هیئت هندبال زنجان حضور دارد، نماینده قم تا این هفته تمام حریفان خود را شکست داده و در هفته پایانی دور رفت نیز به دنبال حفظ اقتدار و تداوم صدرنشینی است.

هندبالیست‌های صبای قم در هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی دیدارهای این فصل لیگ دسته اول هندبال کشور قرار است در خانه به مصاف تیم مدعی پارس مس فلاورجان اصفهان بروند، دیداری که در حقیقت مصاف تیم‌های اول و دوم جدول گروه نخست به شمار می‌رود.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه هفدهم آذر ماه در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم تیم هندبال صبا در حضور طرفداران خود با تیم پارس مس فلاورجان اصفهان دیدار می‌کند تا با پیروزی در این بازی جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند.

این دیدار حساس در سالنی با گنجایش 2 هزار نفر برگزار می‌شود که به طور قطع با استقبال پرشور تماشاگران و هندبال ‌دوستان این شهر همراه خواهد بود، چرا که یکی از عوامل موفقیت‌های صبا در دو دیدار خانگی قبل حمایت طرفداران این تیم بوده است.

صبای قم در آخرین بازی خود قبل از این دیدار که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل پارس مس فلاورجان با نتیجه 29 بر 26 به چهارمین پیروزی خود در لیگ امسال دست یافت همچنان صدرنشینی خود در این دوره از رقابت‌ها را حفظ کرده و در تلاش است تا پایان لیگ صدرنشینی خود را حفظ کند.

به نظر می‌رسد در این رقابت حساس هفته پایانی شاگردان غلامعلی اکبرآبادی تلاشی مضاعف داشته باشند تا با پیروزی مقابل پارس مس فلاورجان در لیگ دسته اول هندبال جایگاه خود در صدر جدول این دوره از رقابت‌ها را مقتدرانه حفظ کنند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول