اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته اول هندبال کشور صورت گرفت

دومین پیروزی هیئت هندبال کرمانشاه

خبرگزاری فارس: تیم هیئت هندبال کرمانشاه در هفته پنجم لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور توانست مقابل تیم هیئت هندبال زنجان به پیروزی دست یابد و دومین پیروزی خود را در این فصل رقم بزند.

دومین پیروزی هیئت هندبال کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هفته پنجم لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با برگزاری بازی‌های این هفته پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم هیئت هندبال کرمانشاه در شهر زنجان به مصاف تیم هیئت هندبال زنجان رفت.

تیم کرمانشاه که در بازی هفته گذشته خود برابر هیئت هندبال یزد به پیروزی رسیده بود، در این بازی نیز سعی در جبران امتیازات از دست رفته خود در هفته‌های نخست این رقابت‌ها داشت که توانست با پیروزی برابر تیم زنجان دو امتیاز این بازی را کسب کرده و جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

در نیمه اول این بازی که در ورزشگاه آموزش و پرورش شهر زنجان برگزار شد، دو تیم با تاکتیکی دفاعی سعی در حفظ بازی همراه با کسب امتیاز داشتند.

نیمه اول این بازی با نتیجه 14-14 به پایان رسید تا دو تیم برای نیمه دوم تاکتیکی و هجومی‌تر به میدان بروند.

در نیمه دوم این تیم کرمانشاه بود که نبض بازی را به دست گرفت و توانست با زدن گل‌های پیاپی از حریف خود جلو بیافتد و در نهایت با نتیجه 25-23 به پیروزی دست یابد.

از حاشیه‌های این بازی می‌توان به مصدومیت محمدامین فرهادی بازیکن نوجوان تیم کرمانشاه اشاره کرد که به‌دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم هیئت هندبال کرمانشاه با تیم‌های ثامن‌الحجج آمل، صبای قم، تفت یزد، پارس مس فلاورجان و هیئت هندبال زنجان هم‌گروه است.

انتهای پیام/2700/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول